Archief - Secret Pony Level

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
Kga nu ook wat meer pony runs doen, ben lvlen weer beu op men DH.

Enigste probleem is dat als die kut elites bij de ingang staan ik al direct gekloot ben iedere keer eh=/ Voor de rest kank et prima clearen alsk de ruimte krijg vo te kiten (en als er geen invul minions zijn ofc -_-")

Met 5 stacks en mf setje aan kom ik toch aan 290% MF om daarmee alle wolkjes en dergelijke te gaan clearen! Eerste keer leverde het me een heleboel blues en paar rares op. Helaas allemaal slechte rolls=/

Justchill

Legacy Member
Waar haal je het gemakkelijkste je 5 stacks van NV vooraleer de pony in te gaan.
@Kenneth: er is een nieuwe leveling techniek.

zibx

Legacy Member
Kennethdw zei:
Kga nu ook wat meer pony runs doen, ben lvlen weer beu op men DH.

Enigste probleem is dat als die kut elites bij de ingang staan ik al direct gekloot ben iedere keer eh=/ Voor de rest kank et prima clearen alsk de ruimte krijg vo te kiten (en als er geen invul minions zijn ofc -_-")

Met 5 stacks en mf setje aan kom ik toch aan 290% MF om daarmee alle wolkjes en dergelijke te gaan clearen! Eerste keer leverde het me een heleboel blues en paar rares op. Helaas allemaal slechte rolls=/

Als je eens samen wou clearen..?
kdoe ook veel pony runs

Miyoko#2873

TQMA

Legacy Member
Invite me in HELL Act. 4 - quest Prime Evil om (Hellish Staff of Herding) boekje te kopen. :)

Thanks,

TQMA#2187

Kennethdw

Legacy Member
En eindelijk eens een goede drop gekregen van pony farm!

ayalnb.jpg


Eeuwen geleden dat ik ook nog eens een upgrade gevonden heb, en dit is echt wel een dikke upgrade!

Kenis

Legacy Member
iemand die mij voor 50k een plan van inferno of herding kan bezorgen?

romanspartan

Legacy Member
zoek mensen die de pony lvl willen farmen op hell wand ik word in 1 hit doodgeslagen op inferno ben barbaar lvl 60 voeg me toe ROMANSPARTAN

Dazzled

Legacy Member
Kenis zei:
iemand die mij voor 50k een plan van inferno of herding kan bezorgen?


Nu ben ik effe niet mee, waarom moet je de plans van de herding staff pre se uit inferno hebben? Is het niet makkelijker die op normal te grinden en dan de upgrade kost te betalen?

VictorVonDoom

Legacy Member
pff kweet niet hoeveel spellekjes ik moet maken om de caves te vinden op de field of slaughter. Ik ben bijna mijn tel kwijt. Ik heb al 5 caves of frost gezien waar geen chimera in zit, heb al zeker 10 maps gzien waar de caves niet in de linkse of rechtse benedenhoek zijn en als ze er zijn zijn het icefall caves en daarbij zijn die mobs nog de zwaarste die ol ben tegengekomen. Ben wel door het levelen daardoor wel aan level 30-31 gekomen maar nog niet aan siegebreaker begonnen. Ik weet niet hoe je het doen. Doen jullie het na quests of als je ze gepasseerd bent of tussendoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan