Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shawnthaboss zei:over welk spel gaat dit ?? xp
Kennaah zei:Pokemon the lost adventures.
shawnthaboss zei:sarcasme ?? xD
Kennethdw zei:Kga nu ook wat meer pony runs doen, ben lvlen weer beu op men DH.
Enigste probleem is dat als die kut elites bij de ingang staan ik al direct gekloot ben iedere keer eh=/ Voor de rest kank et prima clearen alsk de ruimte krijg vo te kiten (en als er geen invul minions zijn ofc -_-")
Met 5 stacks en mf setje aan kom ik toch aan 290% MF om daarmee alle wolkjes en dergelijke te gaan clearen! Eerste keer leverde het me een heleboel blues en paar rares op. Helaas allemaal slechte rolls=/
shawnthaboss zei:sarcasme ?? xD


Dazzled zei:Nogal he
Wat verwacht je op zo een vraag die in het DIABLO forum staat... ...![]()
Kenis zei:iemand die mij voor 50k een plan van inferno of herding kan bezorgen?
Kenis zei:da werkt niet meer dus
Kenis zei:iemand die mij voor 50k een plan van inferno of herding kan bezorgen?