Archief - Secret Pony Level

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennaah

Legacy Member
VictorVonDoom zei:
pff kweet niet hoeveel spellekjes ik moet maken om de caves te vinden op de field of slaughter. Ik ben bijna mijn tel kwijt. Ik heb al 5 caves of frost gezien waar geen chimera in zit, heb al zeker 10 maps gzien waar de caves niet in de linkse of rechtse benedenhoek zijn en als ze er zijn zijn het icefall caves en daarbij zijn die mobs nog de zwaarste die ol ben tegengekomen. Ben wel door het levelen daardoor wel aan level 30-31 gekomen maar nog niet aan siegebreaker begonnen. Ik weet niet hoe je het doen. Doen jullie het na quests of als je ze gepasseerd bent of tussendoor.
Geluk hebben, ik had het op minder dan 25min. Andere hebben het na 10 uur nog niet.

De cave is random en monster in cave is ook random

LeSec

Legacy Member
VictorVonDoom zei:
pff kweet niet hoeveel spellekjes ik moet maken om de caves te vinden op de field of slaughter. Ik ben bijna mijn tel kwijt. Ik heb al 5 caves of frost gezien waar geen chimera in zit, heb al zeker 10 maps gzien waar de caves niet in de linkse of rechtse benedenhoek zijn en als ze er zijn zijn het icefall caves en daarbij zijn die mobs nog de zwaarste die ol ben tegengekomen. Ben wel door het levelen daardoor wel aan level 30-31 gekomen maar nog niet aan siegebreaker begonnen. Ik weet niet hoe je het doen. Doen jullie het na quests of als je ze gepasseerd bent of tussendoor.

Ik zat pas in Hell toen ik alle "items" gaan zoeken ben. Kben ze wel in normal gaan zoeken :p ging sneller vooruit, vooral dan waar gij nu zit om de cave of frost te vinden en dan nog eens het geluk te hebben om die te vinden die gemstone dropt.

Kheb er meerdere uren aan verloren, dus ja vooral voor die gemstone kan ik u aanraden best gewoon voort te spelen eerst en nadien keer terug te proberen of gewoon tussendoor te proberen op goed geluk.

Lospeed

Legacy Member
Ik had er eerst een half uurtje aan verloren, dan mijn staff kwijtgespeeld en er enkele uren over moeten doen om alles terug te vinden... :unsure:

Justchill

Legacy Member
Kennethdw zei:
En eindelijk eens een goede drop gekregen van pony farm!

ayalnb.jpg


Eeuwen geleden dat ik ook nog eens een upgrade gevonden heb, en dit is echt wel een dikke upgrade!

En zijn de oude gloves FS? :)

VictorVonDoom

Legacy Member
LeSec zei:
Ik zat pas in Hell toen ik alle "items" gaan zoeken ben. Kben ze wel in normal gaan zoeken :p ging sneller vooruit, vooral dan waar gij nu zit om de cave of frost te vinden en dan nog eens het geluk te hebben om die te vinden die gemstone dropt.

Kheb er meerdere uren aan verloren, dus ja vooral voor die gemstone kan ik u aanraden best gewoon voort te spelen eerst en nadien keer terug te proberen of gewoon tussendoor te proberen op goed geluk.

zal het zo wel moeten doen. Vandaag 5 keer geprobeerd met de archon in zone is echt kicken. Die geeft een fameuse speedboost en teleport erbij op het 'normale' ventje voor hij archon wordt (is mijn mage). Heb 5 caves of frost gevonden en 5 keer niets

deathsythe

Legacy Member
naast leoric zijn passage ofzoiets had ik alles van de eerste keer(hell). beetje geluk gehad dus, nadeel is dat ik geen 500k gold heb: D

gamer5

Legacy Member
Heb gisteren ook eens de ingredienten gezocht. Raar dat mensen daar uren aan kwijtgeraken :p Heb er een uurtje over gedaan om alles te vinden.

Die Leoric shinbone heb ik 3 spelletjes voor moete maken dus 2 minuten ofzo. Die gimmering gemstone ofzoiets had ik van de eerste keer. Alleen dat plan dat izual dropt heb ik toch wel 10 keer een spel moeten maken ofzo en vermits je van het begin van quest 3 in act IV moet beginnen duurt dat wel bijna 5 minuten per spel. Ben wel al lvl 60, mss vind je die dingen dat rapper...

Probleem is dat ik geen geld heb voor de hell staff te kopen dus ben ik er eigenlijk nog niets mee :( En heb geen zin om te farmen

VictorVonDoom

Legacy Member
deathsythe zei:
naast leoric zijn passage ofzoiets had ik alles van de eerste keer(hell). beetje geluk gehad dus, nadeel is dat ik geen 500k gold heb: D

heb al 250.000 gold door de talloze spelletjes te maken om naar de stone te zoeken :) dat is wel het voordeel van spelletjes te maken dan kun je tegelijkertijd farmen

Justchill

Legacy Member
Ik heb zelfs al een aantal items dubbel :p
Nu sparen voor inferno staff of herding.

VictorVonDoom

Legacy Member
18/06/2012:
ik zoek niet meer echt naar die gimmering stone , ik ga eerst wat levelen dan als ik perongeluk een cave of frost vind wip ik binnen. Een cave is altijd goed om te schuilen :)
blijkbaar moet je op bepaalde tekenen letten dat dat rare monster in de cave zit. Hij zit vaak onder grond. Heeft er al iemand meegemaakt dat er meer dan 2 rares in een cave zitten. Ik kom altijd een in de bovenste deel en in de onderste deel tegen. Wat soort mob is die rare ?

20/06/2012
na 50+ games heb ik eindelijk mijn chitera gevonden en de gimmering stone gevonden. Hij popte vlak na een tweede rare in de cave aan het obelisk

RBMK

Legacy Member
Ik heb eindelijk ook mijn Staff or Herding! :D

De Gibbering Gemstone is duidelijk het moeilijkste te vinden. Ik ben er toch ook een paar uur mee bezig geweest.

Ik heb zeker zo'n 40 keer een nieuwe game moeten opstarten en zo'n 25 keer de caverns moeten clearen tot ik prijs had. Deze morgen na 2 keer proberen had ik plotseling prijs en gelukkig dat ik was. Hehe

Black Mushroom in Cathedral Lvl 1 had ik na zo'n 15 pogingen.

Leoric's Shinbone na 5 pogingen.

Oh ja, Liquid Rainbow in de 'Mysterious Cave' was ook nog niet om te lachen.
Daar had ik ook zo'n 40 keer een nieuwe game nodig en 3 keer de cave. Het verschil met de Gemstone is dat je echter nooit ver moet lopen om te zien of je prijs hebt.

Ik moet nu gewoon nog sparen voor de verdere versies van de staff.

Momenteel heb ik er echter geen gold voor over. Ik ga eerst Hell afwerken en zien of ik nieuwe gear nodig heb op het einde om te starten in Inferno. Daarvoor is mijn gold mij net iets dierbaarder. :)

Wel leuk gedaan Whimsyshire. :niceone:

VictorVonDoom

Legacy Member
ik heb ook eindelijk mijn staff of herding, twee runs gedaan op Iz en ik had mijn plannen
ik ben ff in de whimshire geweest : heel raar ; heb zelfs een pot of gold opengedaan met 0 gold in en een met 1 gold. had wel niet veel goldfinding gear aan. Heb wel 2 jewelcrafting pages gevonden en 1 blacksmithing pages. Die droppen daar van rares. Ben wel 10 keer gestorven. Veel meer gold uitgegeven voor repair costen dan ik gevonden heb

amdr

Legacy Member
Ik had men Gibbering Gemstone van de eerste keer maar heb wel 20keer moeten herladen voor de shrooms :p
De rest van de items ben ik gewoon pertoeval tegengekomen tijdens men playtrough.
Heb het al is doorlopen op normal&nm, nu nog verder progressen in men Hell playtrough om men upgrade te kunnen kopen :p

RBMK

Legacy Member
VictorVonDoom zei:
ik heb ook eindelijk mijn staff of herding, twee runs gedaan op Iz en ik had mijn plannen
ik ben ff in de whimshire geweest : heel raar ; heb zelfs een pot of gold opengedaan met 0 gold in en een met 1 gold. had wel niet veel goldfinding gear aan. Heb wel 2 jewelcrafting pages gevonden en 1 blacksmithing pages. Die droppen daar van rares. Ben wel 10 keer gestorven. Veel meer gold uitgegeven voor repair costen dan ik gevonden heb

Da's eigenlijk een best grappige post. :D

Ironisch. Niet? Een pot of gold zonder gold. Hehe :p

Kennethdw

Legacy Member
Whimseyshire is ook hard generfed, het is het niet echt waard meer. Ervoor kon je alles clearen mf gear aandoen en alle wolkjes looten. Dat werkt nu niet meer.

Justchill

Legacy Member
Kennethdw zei:
Whimseyshire is ook hard generfed, het is het niet echt waard meer. Ervoor kon je alles clearen mf gear aandoen en alle wolkjes looten. Dat werkt nu niet meer.

Mja de monsters zijn A4 inferno daar en die kunnen beste items v/h spel droppen.
Ikzelf doe meestal hell runs met GF gear aan en dikwijls stapeltjes goud van 1000+.

Kennethdw

Legacy Member
Justchill zei:
Mja de monsters zijn A4 inferno daar en die kunnen beste items v/h spel droppen.
Ikzelf doe meestal hell runs met GF gear aan en dikwijls stapeltjes goud van 1000+.

a3/a4 ja. Maar waarom zoude dan niet gewoon a3-a4 zelf gaan farmen? Daar vinden er meer dan een 4tal die ge in whimsey vindt.

VictorVonDoom

Legacy Member
denk dat ze alle potten, wolkjes, kisten generft hebben..zelfs vasses in de 'heaven' leveren b bijna niets of

Kennaah

Legacy Member
VictorVonDoom zei:
denk dat ze alle potten, wolkjes, kisten generft hebben..zelfs vasses in de 'heaven' leveren b bijna niets of

Idd ze hebben alles generft, omdat bots van dit gebruikt maakt en ze te lui zijn om betere manieren te verzinnen tegen bots.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan