Archief - Search: intro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[BAT] Brambo

Legacy Member
Weet er iemand of de intro movie van warcraft 3 ergens te downloaden valt?

thx...

kil911ler

Legacy Member
C:\...\Warcraft III\Movies

daar vindt ge de movies, gebruik DivX om ze af te spelen

[BAT] Brambo

Legacy Member
ja da weet ik da da in de warcraft map zelf zou moete staan ;)

maar ik heb et spel spijtig genoeg niet :unsure:

[BAT] Brambo

Legacy Member
ja zie e, ik wil een screenshot make van de koning die in die intro dreigend op zijn troon zit (zeggen ze mij ;)) want ik ben die afbeelding al even aan het zoeken, vroeger ooit eens ergens gezien..., en daarvoor alleen ga ik geen spel kopen e :unsure:

Fuzetsu

Legacy Member
[BAT] Brambo zei:
ja zie e, ik wil een screenshot make van de koning die in die intro dreigend op zijn troon zit (zeggen ze mij ;)) want ik ben die afbeelding al even aan het zoeken, vroeger ooit eens ergens gezien..., en daarvoor alleen ga ik geen spel kopen e :unsure:


Da materiaal is allemaal copyrighted... enuh, denk nie da ge da hier zomer moogt posten :x

ChfZ | Hanky

Legacy Member
speel af me één of ander proggie, zet op pause op den moment die gij wilt --> print screen..

BosjeR

Legacy Member
Da zal hem wel weten hank, hij vraagt het filmke zelf :)

edit: Zomaar screenshot nemen van filmke da ge afspeelt in mediaplayer is nie zo simpel, print screen werkt bijvoorbeeld nie. Ge krijgt gewoon zwart als ge da dan paste.

Musk

Legacy Member
of als het filmke dan nog bezig is, speelt het filmke ook verder in het gene dat je paste ^^
wat je wel kan doen is dus het filmke pasten in paint ofzo, kijken wat je moet hebben, dan een screenshot maken, en paint sluiten, en nu nog eens pasten ^^
naja kzou et wel voor u willen doen maar kheb mn map van tft met movies moeten wegsmijten aangezien dat errors gaf :)

kil911ler

Legacy Member
[BAT] Brambo zei:
ja zie e, ik wil een screenshot make van de koning die in die intro dreigend op zijn troon zit (zeggen ze mij ;)) want ik ben die afbeelding al even aan het zoeken, vroeger ooit eens ergens gezien..., en daarvoor alleen ga ik geen spel kopen e :unsure:
you mean Arthas ?

kil911ler

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
De intro waarbij Medivh tege die ket spreekt :)
wow, die ziet er 'dreigend' uit :unsure:

en die movie is de intro van de Hu-campaigns. niet van RoC zelf

BenneB

Legacy Member
Gebruikt is gewoon dieje screenshot die kil911ler gegeven heeft, die is zo'n 100.000 x zo bangelijk als dieje waar die schrale not-daring king tege medivh bezig is. :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan