Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koop het spel dan[BAT] Brambo zei:ja da weet ik da da in de warcraft map zelf zou moete staan
maar ik heb et spel spijtig genoeg niet![]()

[BAT] Brambo zei:ja zie e, ik wil een screenshot make van de koning die in die intro dreigend op zijn troon zit (zeggen ze mij) want ik ben die afbeelding al even aan het zoeken, vroeger ooit eens ergens gezien..., en daarvoor alleen ga ik geen spel kopen e
![]()


you mean Arthas ?[BAT] Brambo zei:ja zie e, ik wil een screenshot make van de koning die in die intro dreigend op zijn troon zit (zeggen ze mij) want ik ben die afbeelding al even aan het zoeken, vroeger ooit eens ergens gezien..., en daarvoor alleen ga ik geen spel kopen e
![]()
en in welke intro ziet ge dan een koning dreigend op zijne troon zitten?g3t4 zei:das outro hij wil intro hebben

kil911ler zei:en in welke intro ziet ge dan een koning dreigend op zijne troon zitten?![]()

wow, die ziet er 'dreigend' uit.:: Tasadar ::. zei:De intro waarbij Medivh tege die ket spreekt![]()