Archief - [sc/nl]assa need

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phatjah

Legacy Member
gasten, stop dezen OT zever en haal allen jullie reet naar de zwamthread voor dit soort geleuter ^^

Draego

Legacy Member
bombombom zei:
de ocu hacker bedoelt ge?

Nee, de kewle duwde die je altijd helpt als ge comp probs hebt = 99% van de keren dak op de pc zit dus... En trouwens, ik ben ws smeer ocuhacker dan hij :x Kheb er ook zo1 gehad, heel eind gedragen, om em uiteindelijk in game achter te late toen dak doorhad dat bug was... My point is, nobody's perfect... Ma Dahmer komt close :p

bombombom

Legacy Member
Draego zei:
En trouwens, ik ben ws smeer ocuhacker dan hij :x Kheb er ook zo1 gehad, heel eind gedragen, om em uiteindelijk in game achter te late toen dak doorhad dat bug was...
et ga ni over de ocu ringen^^
moest ge da nog ni door hebben.



Draego zei:
My point is, nobody's perfect... Ma Dahmer komt close :p
dahmer is een miet!
verre van perfeckt (ik ook maar dat is een ander verhaal :unsure: )

ge vind da wss gewoon nen sympatieken omda ge nog ni zo lang op forum zit !
ik dacht in begin da pepper meeviel (tot 2 dagen later:x)
iedereen maakt vergissingen.
sommige leren ervan en moeten er voor boeten (my point)

phatjah

Legacy Member
goesty...waarom toch altijd maar flame uitlokken? en dan nog in dieje jongen zijn topic? ;p

Summum

Legacy Member
bombombom zei:
et ga ni over de ocu ringen^^
dahmer is een miet!
verre van perfeckt (ik ook maar dat is een ander verhaal :unsure: )

ge vind da wss gewoon nen sympatieken omda ge nog ni zo lang op forum zit !
iedereen maakt vergissingen.
sommige leren ervan en moeten er voor boeten (my point)


Mijn eerste aankomst op dit forum was zo een 3 jaar geleden.. and i dont see the problem with Dahmer..

Maar ja, zal hier nog ni lang genoeg zitten :sad:

(Flame... waare ?? ... ik bestel eerste rij zitje :D )

-^SaTan^-

Legacy Member
Draego zei:
Nee, de kewle duwde die je altijd helpt als ge comp probs hebt = 99% van de keren dak op de pc zit dus... En trouwens, ik ben ws smeer ocuhacker dan hij :x Kheb er ook zo1 gehad, heel eind gedragen, om em uiteindelijk in game achter te late toen dak doorhad dat bug was... My point is, nobody's perfect... Ma Dahmer komt close :p
Jij bent een geile modjesslijmer dat ben jij! :p
En 1-1 sjikke uitslag, allebei met b-ploeg, ik wel nog met hoopje van a-ploeg bij ook :p
Zondag beker tegen een op et eerste gezicht ni zo sterke :p
En keb een speler gepulld met 'goed' op scoren :D (kan u get more lucky? ^^)
Nu gaan maffe.. voor zover mijn off-topic spam :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan