Archief - [sc/nl]assa need

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

effie

Legacy Member
gewoon een vraag maar kan er iemand mij aan een nat claw helpen?
ik zit al een tijdje 1 te zoeke maar men offer is duidelijk niet goed genoeg^^ :p
dusja^^

GMotha

Legacy Member
Ik heb nog een clawke.
Offers op SC-Ladder zijn altijd welkom, als ge nu iets éél nuttig hebt op NL moogt ge't gerust bieden, kzal wel zien.

Smashy

Legacy Member
free nats claw hier

moet alleen acc wete waar ge op online ga zitte :p (maybe je accounts s posten in account sticky? :p)

-^SaTan^-

Legacy Member
Dahmer zei:
eeeeeeeeeh, ja ma alzek da riskeer ik flame
friends? (j/k ze dahmerke ;))
Ma nee serieus spit wa ge nog ni hebt, we all wanna know :')
En drbij, wa is een beke geflame nu? .. ik beloof zelfs da ik ni zal flame

effie

Legacy Member
men account is effebeffe2 en effebeffe3 :D kzit meestal op nr3 :)

Smashy

Legacy Member
nu toch ni :p

@satan : ik zeg et ni, wreed simpel :p zijn al genoeg topics verkloot

-^SaTan^-

Legacy Member
Dahmer zei:
nu toch ni :p

@satan : ik zeg et ni, wreed simpel :p zijn al genoeg topics verkloot
Topics verkloot, topics verkloot, da zouk ni durve zeggen.. harde bewijzen daarvoor! :')

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Time^- zei:
isser zo eigenlijk iets da gij ni hebt? :unsure:
erm op dupes/hacks na... erm combat/coldskillers me 40+ life :'(


btw eddy : vergeet nie da hij mijn stuff ook eeft eh :p

effie

Legacy Member
:sad: die accounts waren nog toen ik me verveelde, maar dan hebek er sterke ventjes op gekrege en nu vindek et zonde om die weg te doen en nu zit ik met die namen^^
en wat het betreft euhm 2 is eig buiten gebruik enkel voor trade dusja^^

believer

Legacy Member
Effie gewoon sexueel gefrusteerd :rofl:
Je zou zen nick is moeten zien op msn :unsure:

Just Kidding eh... (behalve da van zen nick da meenek :ironic: )

effie

Legacy Member
^ :offtopic: ^volgens mij heeft dit niets,noppes de nadda met topic te maken...

zijn er mensen die mijn assa miss een vlugge hell run wile geve?
kzou da leutig vinde^^

believer

Legacy Member
VOLGENS MIJ post gij ook dingen die noppes de nada met de thread te maken ebbe, dus leer u verweren mijn beste
En mss 1 thread maken met al u needs ipv 10 ... :ironic:
zijn er mensen die mijn assa miss een vlugge hell run wile geve?
En dit is dan ni offtopic :wtf:

Anyway ge weet u graag ik u kloot eh

Tot morge @ school :)

effie

Legacy Member
dit word belachelijk...
maarja :ironic:
idd soms ga ik offtopic maarja ik begin niet te zagen over iemand msn nic en zo :tongue:

believer

Legacy Member
msn nic , goeie spelling
En keb al 1001 keer gezegd dak dit doe voor u beetje te plage, gij bent veel te serieus in diablo,moeste ne laptop met grps verbinding via gsm ebbe zoude wss eel de tijd spele, en als men commentaar op je geeft neem da tog ni serieus op en zoek een stek terug fzo

Sry voor de grote offtopic en dak zaag maar tmoest eruit
(Nu beetje iemand anders gaan plagen ^^)

Grtz Believer

ps . :En effie kbedoelde da ni spottend fzo van die threads mor da forum is ier soms overlast en als ge dan nog meer threads maakt , u get the picture , cool ....

Owja en dahmer ownt nog altij ^^ (nog altij dankvol voor die arcanas, heb ze goe kunne gebruike )

Draego

Legacy Member
believer zei:
Owja en dahmer ownt nog altij ^^ (nog altij dankvol voor die arcanas, heb ze goe kunne gebruike )

U bent ier nog niet lang, da is eraan te zien :scream: Wacht maar tot de echte Dahmer tevoorschijn komt... Da koddig konijntje met zen pluizig staartje :scream: Come 'ere Daaaaaahmie :love:

*edit* oh w8 das Q :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan