Archief - [SC-NL] Gezocht: items!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Destr0yer

Legacy Member
oké, dan ga ik nu ff in een hoekje mij zitten schamen ... :sad:


















:doh: ³

XRH_RealWarrior

Legacy Member
InSaNiTy-->tony zei:
kipje is een hij... :ironic:


denk nie da em veel betaald heeft sinds hij mij niks gezegt heeft.. :p
nie veel, is niets (alléja, beetje hulp bij dia, ancis en een 9 max dam jwl ;)) veel? :p

CroNoS-SOY

Legacy Member
InSaNiTy-->tony zei:
ROFFEL ge dacht da kippeh female was? :rofl: :rofl:

Very funneh toontje! :D Zo mannelijk ben ik nu ook weer niet! :)

Toch bedankt jongens, maar heb deze ook gekregen :)

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
ik ben pas vorige week begonnen en zou iemand me een item kunnen geven van de Griswold set

zoals armor of iets...

want ik weet nie waar je da kan vinden

Hardcore_Virus

Legacy Member
:offtopic: nie men bedoeling om topic te stelen maar wes of kerstman.Wat willen jullie voor die azurewrath ? aangezien ik er ook eentje zoek

Archangel_wes

Legacy Member
Hardcore_Virus zei:
:offtopic: nie men bedoeling om topic te stelen maar wes of kerstman.Wat willen jullie voor die azurewrath ? aangezien ik er ook eentje zoek

Voor non-mates ligt da natuurlijk anders ;)
Dunno jong ... tenzij iemand van mijn "vriendenkring" u kent ... da'k't echt nie weet :)
Doe ma's'n offer ofzo :)

Hardcore_Virus

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Voor non-mates ligt da natuurlijk anders ;)
Dunno jong ... tenzij iemand van mijn "vriendenkring" u kent ... da'k't echt nie weet :)
Doe ma's'n offer ofzo :)

mmz probleem is dak geen id heb hoeveel 't waard is.
btw ge moogt uw vriendenkring altijd es opnoeme :crazy:

Archangel_wes

Legacy Member
Als iemand van mn vriendenkring hier op't forum post heeft gelezen (Illeh,Raz (XRH_Realwarrior) kev of kippeh..de rest speelt zowat niemeer :)) dat had ik al reactie gehad dus ;)

En kzou nog liever hebben ALS ge iets kunt offeren op scl da ge't daar doet ...
Anders zullen we wel's gameke maken ... zien als ge iets interessants hebt ... en interessant is nie duur in mijn woordenboek eh ;) ... toch nie noodzakelijk :)

Illeh

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Als iemand van mn vriendenkring hier op't forum post heeft gelezen (Illeh,Raz (XRH_Realwarrior) kev of kippeh..de rest speelt zowat niemeer :)) dat had ik al reactie gehad dus ;)

En kzou nog liever hebben ALS ge iets kunt offeren op scl da ge't daar doet ...
Anders zullen we wel's gameke maken ... zien als ge iets interessants hebt ... en interessant is nie duur in mijn woordenboek eh ;) ... toch nie noodzakelijk :)
moeje gij ni werken? :p
vo mij ist zelfste nl boeit ni :]
alsk ene had op nl kreeg je hem Hardcore_Virus maar kheb maar ene en tis ladder :x

XRH_RealWarrior

Legacy Member
mijnen Azure is kippeh al mee gaan lopen :x


en dahmer: what's so funny :p

Hardcore_Virus

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Als iemand van mn vriendenkring hier op't forum post heeft gelezen (Illeh,Raz (XRH_Realwarrior) kev of kippeh..de rest speelt zowat niemeer :)) dat had ik al reactie gehad dus ;)

En kzou nog liever hebben ALS ge iets kunt offeren op scl da ge't daar doet ...
Anders zullen we wel's gameke maken ... zien als ge iets interessants hebt ... en interessant is nie duur in mijn woordenboek eh ;) ... toch nie noodzakelijk :)

/me speelt geen scl :(

phatjah

Legacy Member
/me kan wel helpen anders zenne, kzen in een vriendelijke bui vandaag \°/

archangel dinges, wa zoude dervoor nodig emme op ladder? :D

phatjah

Legacy Member
moest em nu nog es zeggen wa em nodig heeft hé, da zou al een pak makkelijker zijn :D

phatjah

Legacy Member
pfrt, werken...naja, zie da em da hier dan es leest als em terug is é :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan