Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ROFFEL ge dacht da kippeh female was?Destr0yer zei:oké, dan ga ik nu ff in een hoekje mij zitten schamen ...ad:
:doh: ³

nie veel, is niets (alléja, beetje hulp bij dia, ancis en een 9 max dam jwlInSaNiTy-->tony zei:kipje is een hij... :ironic:
denk nie da em veel betaald heeft sinds hij mij niks gezegt heeft..![]()
) veel? 
InSaNiTy-->tony zei:ROFFEL ge dacht da kippeh female was?![]()
![]()
Zo mannelijk ben ik nu ook weer niet! 

CroNoS-SOY zei:jawel, maar met die xtra mods kan ik dat mss niet betalen
ik kom zodra online *kippeh

Hardcore_Virus zei:nie men bedoeling om topic te stelen maar wes of kerstman.Wat willen jullie voor die azurewrath ? aangezien ik er ook eentje zoek



Archangel_wes zei:Voor non-mates ligt da natuurlijk anders
Dunno jong ... tenzij iemand van mijn "vriendenkring" u kent ... da'k't echt nie weet
Doe ma's'n offer ofzo![]()

) dat had ik al reactie gehad dus 
... toch nie noodzakelijk 
moeje gij ni werken?Archangel_wes zei:Als iemand van mn vriendenkring hier op't forum post heeft gelezen (Illeh,Raz (XRH_Realwarrior) kev of kippeh..de rest speelt zowat niemeer) dat had ik al reactie gehad dus
En kzou nog liever hebben ALS ge iets kunt offeren op scl da ge't daar doet ...
Anders zullen we wel's gameke maken ... zien als ge iets interessants hebt ... en interessant is nie duur in mijn woordenboek eh... toch nie noodzakelijk
![]()


Archangel_wes zei:Als iemand van mn vriendenkring hier op't forum post heeft gelezen (Illeh,Raz (XRH_Realwarrior) kev of kippeh..de rest speelt zowat niemeer) dat had ik al reactie gehad dus
En kzou nog liever hebben ALS ge iets kunt offeren op scl da ge't daar doet ...
Anders zullen we wel's gameke maken ... zien als ge iets interessants hebt ... en interessant is nie duur in mijn woordenboek eh... toch nie noodzakelijk
![]()
