Archief - [SC-NL] Gezocht: items!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CroNoS-SOY

Legacy Member
En dan de deze nog wel:

Azurewrath
Dragonscale (hardcore_virusje? :))
Widowmaker

Make an old cleric happeh!

tok: kip

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Ik heb een Azurewrath, ik weet enkel niet of ge dat op dit moment al kunt bekostigen (prijs zou rond de HighRune liggen)

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
Ik heb een Azurewrath, ik weet enkel niet of ge dat op dit moment al kunt bekostigen (prijs zou rond de HighRune liggen)
zeg keer wa u needs zijn... , ik help kippeh die items te verkrijge.. ma kzit zonder hr's atm...

de kerstman

Legacy Member
Vanavond ns kijke en alsek mijne nog eb op mule ergens, krijgt ge em free ;)

XRH_RealWarrior

Legacy Member
InSaNiTy-->tony zei:
zeg keer wa u needs zijn... , ik help kippeh die items te verkrijge.. ma kzit zonder hr's atm...
mm...atm ga'k geen nieuwe chars maken denk
dus buiten HR's kannek wel usen:
Death Fathom
+3 Blizz Ormus
goeie steelrend
goeie verdungos (vit belangrijker dan dr)
367+ ed Eth CB
astreons +4/75+ dmg (ik denk da mijn toch 3/7x was dus)
of items die'k op ETF makkelijk wegkrijg voor nen HR

Grtz,
Raziel

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
mm...atm ga'k geen nieuwe chars maken denk
dus buiten HR's kannek wel usen:
Death Fathom-->meer dan hr
+3 Blizz Ormus-->need myself
goeie steelrend-->niemeer op overschot
goeie verdungos (vit belangrijker dan dr)-->gaak sffs keer checke
367+ ed Eth CB-->ZEKER TEVEEEEEEEEEL !
astreons +4/75+ dmg (ik denk da mijn toch 3/7x was dus)-->in use
of items die'k op ETF makkelijk wegkrijg voor nen HR -->erm maybe javaskiller+2x life...
naja denk dadde wel weet da de hint groot genoeg is .. :p

azure is geen hr zu man... n/o ma wie u da eeft wijsgemaakt kent nieveel van waardes , perfect azure=1 hr,near perf=0.75,sucky =0.50 voor de simpele verklaring da bijna niemand da wil gebruike....

psyko-monchske

Legacy Member
kipje, ik heb nog def skiller met 26-27 life en ene met 4 str, je hebt me nooit gewispt, heb je het nimeer nodig?

CroNoS-SOY

Legacy Member
jawel, maar met die xtra mods kan ik dat mss niet betalen :s

ik kom zodra online *kippeh

Holy Fist

Legacy Member
kheb nog wel een +40 vit verdungo's ergens, als iemand er eentje nodig heeft

CroNoS-SOY

Legacy Member
Met zeer veel dank aan Raz en Virus, heb ik nu Azurewrath en Dragonscale!
Bedankt!

Ik zoek nog steeds Widowmaker trouwens :)

Archangel_wes

Legacy Member
Kippeh schrap dien azurewrath es
Ge krijgtem van mij :)
Zit toch maar nutteloos op mn "party"-smiterke,dusjah wrom nie aan iemand geven die'm nuttig gaat gebruiken ;)

de kerstman

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Kippeh schrap dien azurewrath es
Ge krijgtem van mij :)
Zit toch maar nutteloos op mn "party"-smiterke,dusjah wrom nie aan iemand geven die'm nuttig gaat gebruiken ;)
hij kreeg van mij ook een, maar ja; em koopt em liever :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan