Archief - Sands of Fire - It's done! It's here!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaydee

Legacy Member
Ik was op 5 minuten van die 2 gieg binnen te trekken toen mijn router plots resette, dus moeten herbeginnen, maar ik heb het me niet beklaagd, amai!

b1nge

Legacy Member
vond het wel redelijk

soms waren er iets téveel effecten enzo
als die blackhawk neerstort
en het feit dat ik ineens cod4 geluiden hoor ..

ook, voice acting? zelf gedaan of van films 'gepikt' ?

tuner111

Legacy Member
b1nge zei:
vond het wel redelijk

soms waren er iets téveel effecten enzo
als die blackhawk neerstort
en het feit dat ik ineens cod4 geluiden hoor ..

ook, voice acting? zelf gedaan of van films 'gepikt' ?

alles is self done ;)

vishnusixclix

Legacy Member
de voice niet. Geprobeerd maar het kwam telkens veel te amateuristisch over.

Yunastie

Legacy Member
Zeer goed gedaan jongens, net bekeken met Ambx effecten met de boxen op :D

Kan niet wachten op het vervolg, het gaf echt een BlackHawkDown-gevoel, zowel qua camerawerk als spanning :)

BleKKie

Legacy Member
Zalig man, ongelooflijk gewoon, chapeau ;) ,
wat zou dat niet geven op die frostbite engine :crazy:

Pure_evil

Legacy Member
NICE!

Eerste filmke gemaakt met een ingame engine die ik ook werkelijk helemaal uitgekeken heb!
Kom maar met deel 2 :)

Razzia

Legacy Member
gsR_ zei:
ni zievere, zie dan mr is naar "Over There" Series, komt veel van in

Heb ook een paar zinnekes gehoord van MW2 :p

"Oh man it's quiet" en "this is weird bro"

mja maakt niet uit tbh :)

StRuPiE

Legacy Member
Yep stemmen komen van films/series/games zelfs echte stemmen van soldaten... we hebben zoals Vishnu zei geprobeerd met Voiceacting maar kwam té amateuristisch over dus zijn we terug overgeschakeld op Plan B. En dat was zoals in The Fallen One, rippen wat er te rippen viel :).

YouTube versie is online BTW! check the blog voor links @ digital-warriors.be

b1nge

Legacy Member
da part 2 maar goed word
want ik vind 'War of the Servers' nog altijd de beste "met game-engine gebruikte" film

tuner111

Legacy Member
StRuPiE zei:
YouTube versie is online BTW! check the blog voor links @ digital-warriors.be

effe hier zetten :

Stream Youtube :

Part1: 1/2 :

[YOUTUBE]pyk1U2gy_NM&hd=1[/YOUTUBE]

Part1: 2/2 :

[YOUTUBE]yKsl1ufCMwM&hd=1[/YOUTUBE]​

vishnusixclix

Legacy Member
zolang je het maar niet onder je eigen naam upload, tuner111, is't goe :p

tuner111

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
zolang je het maar niet onder je eigen naam upload, tuner111, is't goe :p

neen neen, en als ik het zo "willen" doen. Vraag ik het aan de maker zelf ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan