Archief - Sands of Fire - It's done! It's here!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vishnusixclix

Legacy Member
Friday, March 26, 2010

Well guys, the wait is almost over!

Update on the release:
DONE
- Movie is done. We faced a few technical issues but the final tweaks and corrections have been added (= reason for delay).
- English/Dutch/French/German/Polish subs are done!

WIP
- Still waiting for the Spanish subs to come in (hopefully today).
- Official Site needs links to final release (our guy is working on it).
- MKV file still needs to be created (once we have all subs).
- Release of Youtube and FLV versions (will happen after the initial release).

SoF Pt.1 will exclusively be released on selected BF sites before official release. These sites will be announced on the blog! Maybe later today ;)

Important NOTE!
We will release the Movie initially as a MKV file (matroska). This type of container is NOT supported by WMP and you need a 3rd party Media Player to watch it. We encourage you to install VLC media player or any other Media Player of your preference. You can download VLC at this site.

One more thing. We don't want the movie to be converted to other containers or video formats without our knowledge. We have worked too hard too long to see it popping up in lower quality. So please respect this dicision. Don't go spreading it around in other inferior formats than the ones we (will) provide. A youtube version will be uploaded soon after the release (but not on the same time) so please be patient. Also, if you're the lucky owner of a Media Tank (Popcorn Hour, HDX, etc...) / Home Theatre setup, you can play the file with fullest picture and sound quality on your system. And I strongly encourage everyone to watch it on a Big Screen on first viewing. It will certainly add to the viewing experience!!

Watch the blog for more updates!!

Sands of Fire Blog

StRuPiE

Legacy Member
Reden voor vertraging? Hmmm, vooral omdat SoF een MEGA project bleek te zijn... en beetje onderschat. En tja, real life issues die vaak een rol speelden. Zo heeft donkey een tijdje niet aan de film kunnen werken en zo heb ik ook een moment gehad (door gezondheidsredenen) dat ik niet kon helpen. Zo was er wel altijd iets!

Maar dat is nu allemaal achter de rug en we zijn nu eindelijk klaar voor release...
Ik wacht nog steeds op donkey zijn tel om de files te gaan halen, could happen any moment now!

vishnusixclix

Legacy Member
StRuPiE zei:
Ik wacht nog steeds op donkey zijn tel om de files te gaan halen, could happen any moment now!

op donkey wachten... any moment now...

Die twee dingen in één zin???? :D

tuner111

Legacy Member
Downloading now !

En dan Branden die handel
Edit

juist gezien, in een woord WOW

kan al nie wachten op part 2

zikje

Legacy Member
StRuPiE zei:
Reden voor vertraging? Hmmm, vooral omdat SoF een MEGA project bleek te zijn... en beetje onderschat. En tja, real life issues die vaak een rol speelden. Zo heeft donkey een tijdje niet aan de film kunnen werken en zo heb ik ook een moment gehad (door gezondheidsredenen) dat ik niet kon helpen. Zo was er wel altijd iets!

Maar dat is nu allemaal achter de rug en we zijn nu eindelijk klaar voor release...
Ik wacht nog steeds op donkey zijn tel om de files te gaan halen, could happen any moment now!
Shiek gedaan mannen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan