Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I lol'dXylan zei:Is er niks beter waar ge uwen tijd kunt insteken?

alles man zei:Uhm ik zou graag hebben dat iedereen stopt met andere mensen te bikritiseren!
ik heb geprobeert actieve rs players te vinden maar neen.
Een game is een game!
iedereen is vrij!
Infect3d zei:Xylan, ik denk niet dat gij mentaal ouder als 13 jaar zijt aan u post te zien. Als ge niks nuttig te zeggen hebt zeg dan niks.
Xylan zei:Ik geef dan ook een mening hé.
Vrije meningsuiting geld nog altijd hier in België of niet?
Of bent gij zo iemand dat mensen verbied dat te hebben?
Ipv commentaar te hebben op mensen hun mening zou ge zelf beter niks zeggen, want echt nuttig is dat ook niet hé.
Infect3d zei:Onderbouw u mening dan? Waarom is het een game voor 13-jarigen?
En tuurlijk niet ik vind vrije meningsuiting belangrijk maar dan moet je wel een onderbouwde mening hebben. Over dat laatste heb je natuurlijk wel gelijk.
alles man zei:Uhm ik zou graag hebben dat iedereen stopt met andere mensen te bikritiseren!
ik heb geprobeert actieve rs players te vinden maar neen.
Een game is een game!
iedereen is vrij!

koetje07 zei:Niet luisteren naar de posts hierboven, iedereen mag nog altijd kiezen wat hij/zij graag speelt. Ik denk dat je best op een ander forum gaat kijken, aangezien je op deze alleen kinderachtige reacties zult krijgen.... hier alvast een forum waar relatief veel rs-spelers op zitten:Brabbels: de site over zwangerschap, zwanger worden en jouw baby !

