Archief - RUNESCAPE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alles man

Legacy Member
ik zoek een team op RS om godwars te doen liefst bandos

IK ben combat 136- alle combat stats 99 ( prayer 95 ) maar ik heb geen extremes of overload :/ ik heb rond de 40-45m bank

RS naam : TITANofZEUS

cyclops jelle

Legacy Member
Zijn er wel actieve runescape spelers die actief zijn in deze game binnen 9lives?

alles man

Legacy Member
Uhm ik zou graag hebben dat iedereen stopt met andere mensen te bikritiseren!

ik heb geprobeert actieve rs players te vinden maar neen.

Een game is een game!

iedereen is vrij!

BubbaKush

Legacy Member
alles man zei:
Uhm ik zou graag hebben dat iedereen stopt met andere mensen te bikritiseren!

ik heb geprobeert actieve rs players te vinden maar neen.

Een game is een game!

iedereen is vrij!

Bikritiseren nog wel! Is dat kritiek geven voor mensen die zowel voor de vrouwen als voor de mannen zijn?

Infect3d

Legacy Member
Xylan, ik denk niet dat gij mentaal ouder als 13 jaar zijt aan u post te zien. Als ge niks nuttig te zeggen hebt zeg dan niks.

Xylan

Legacy Member
Infect3d zei:
Xylan, ik denk niet dat gij mentaal ouder als 13 jaar zijt aan u post te zien. Als ge niks nuttig te zeggen hebt zeg dan niks.

Ik geef dan ook een mening hé.
Vrije meningsuiting geld nog altijd hier in België of niet?

Of bent gij zo iemand dat mensen verbied dat te hebben?

Ipv commentaar te hebben op mensen hun mening zou ge zelf beter niks zeggen, want echt nuttig is dat ook niet hé.

Infect3d

Legacy Member
Xylan zei:
Ik geef dan ook een mening hé.
Vrije meningsuiting geld nog altijd hier in België of niet?

Of bent gij zo iemand dat mensen verbied dat te hebben?

Ipv commentaar te hebben op mensen hun mening zou ge zelf beter niks zeggen, want echt nuttig is dat ook niet hé.

Onderbouw u mening dan? Waarom is het een game voor 13-jarigen?
En tuurlijk niet ik vind vrije meningsuiting belangrijk maar dan moet je wel een onderbouwde mening hebben. Over dat laatste heb je natuurlijk wel gelijk.

Xylan

Legacy Member
Infect3d zei:
Onderbouw u mening dan? Waarom is het een game voor 13-jarigen?
En tuurlijk niet ik vind vrije meningsuiting belangrijk maar dan moet je wel een onderbouwde mening hebben. Over dat laatste heb je natuurlijk wel gelijk.

Ik heb misschien mijn mening niet goed geargumenteerd, maar zover ik weet word of werd dat spel het meest gespeeld door die leeftijdscategorie.

Ik zeg niet dat het spel slecht is hé? Als je denkt dat het dat is dat ik bedoel, het is gewoon kinderlijk gemaakt en in mijn ogen een nogal nutteloze tijdverspilling voor mensen die ouder zijn en persoonlijk ook meer gericht op die leeftijd , en ja ik heb het zelf gespeeld vroeger, was trouwens mijn eerste MMORPG. En als ik dan hoor van mijn neef, die 12 jaar is, die praat over niks dan dat spel en zijn klasgenoten dat dat ook spelen.

f33db4ck

Legacy Member
alles man zei:
Uhm ik zou graag hebben dat iedereen stopt met andere mensen te bikritiseren!

ik heb geprobeert actieve rs players te vinden maar neen.

Een game is een game!

iedereen is vrij!

mja, neen toch niet als het op lolscape gaat :')

Michster

Legacy Member
Vroeger als klein manneke veel gespeeld. Het was misschien simpel, maar wel redelijk uitgebreid qua wereld, combat, magic en vooral quests. God die quests...

Die hadden tenminste humor en een interessante verhaallijn! Niet gelijk in WoW, guildwars, Rift en consoorten waar het zinloos grinden is tot je 10 exemplaren van object x hebt gevonden. Like it or not, maar Runescape had een zekere charme die vele moderne MMORPG's ontgaat.

Het was misschien oersimpel en kinderlijk maar toch kijk ik erop terug met een instelling van "Time well wasted!" :D

Velaro

Legacy Member
De gemiddelde leeftijd op dit forum is nu eenmaal hoger dan 9 jaar.

koetje07

Legacy Member
Niet luisteren naar de posts hierboven, iedereen mag nog altijd kiezen wat hij/zij graag speelt. Ik denk dat je best op een ander forum gaat kijken, aangezien je op deze alleen kinderachtige reacties zult krijgen.... hier alvast een forum waar relatief veel rs-spelers op zitten:http://www.brabbels.com/

Archangelus

Legacy Member
Zucht, waarom moet elk Runescape topic eindigen in kinderlijk gezaag?
Elke keer opnieuw komt er een of andere pipo zagen over de leeftijd van het publiek en elke keer opnieuw gaat het mis.

Moet ik echt bijna iedereen in deze topic een infraction geven voor nutteloze/spam posts voor jullie normaal kunnen reageren?

(MMO)RPG forum, I am disappoint :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan