BlueSmiley
Legacy Member
GinyuWarrior zei:Weg met 3D en terug 2D gaan.
De beste RCT was de 2de.
Hoewel ik me met de 3 ook goed heb geamuseerd, maar toch.
In ieder geval: hell yeah, more news pls !
Hooray for you, 3D houdt me volgens mij ook weg van het 'uber verslaafd' zijn, ook al is het een goed spel.
Maar wegens het nu next gen is en ze steeds "beter en beter en beter" willen developen denk ik dat we hier niet zullen op moeten hopen.
Het zou bangelijk zijn maar ik vrees er voor. We kunnen het misschien eens voorstellen op het forum? Want ik denk dat als ze zien dat hier veel mensen achter staan (en dat is 100% zeker zo) dat ze wel hun mening gaan herbekijken.
Lets take our chance?

dat is gewoon prachtig!
" 




