fulcoboy
Legacy Member
Er zijn veel geruchten geweest en veel fake screenshots en videos maar in augustus heeft Atari zelf aangegeven dat ze geintereseerd zijn om een vervolg op RCT3 te maken.
Bron: A message to our RCT faithfuls 8/14 - Atari Forums
Voor mij persoonlijk instant buy, heb mij met elke RCT game super geamuseert
We are thinking hard about the next Rollercoaster Tycoon game on PC. We have a question for you, our loyal fanbase. How ready are you for the next Rollercoaster Tycoon? In the years since the last version, what are the key features you’ve dreamed about for the next release? What would make you rush out, buy it, and keep playing it? We’d like to know!
Bron: A message to our RCT faithfuls 8/14 - Atari Forums
Voor mij persoonlijk instant buy, heb mij met elke RCT game super geamuseert


Het waren echt mooie parken. 

If true.