BelgianTerror zei:
Ik heb een andere maatstaaf voor games dan collega-redacteurs. Op kantoor hebben we dit ook even bespreken en sommigen gaven deze game een 89, andere een 94, etc... ik zat weliswaar hoog met mijn 96 maar in mijn mening onderbouw ik deze score ook.
Zitten jullie tegenwoordig op kantoor?
Enige vorm van consequentie is gewoon belangrijk. Op een gegeven moment ga je met 100+ scores moeten beginnen dan. SW:TOR is zeker niet "quasi perfect". Wat ga je doen als over een jaar BioWare het spel nog béter heeft gemaakt? Wat ga je doen wanneer je morgen een MMO moet reviewen die je nog leuker vindt dan SW:TOR?
*De UI heb ik wel aangehaald hoor? En die vond ik net goed, geen last van gehad... quasi niemand in de guild (100+)
Is één van de grootste kritiekpunten op SW:TOR, dat ook door BioWare zelf erkend wordt.
*Wat is er dan vernieuwend dat ik niet heb besproken? Informeer me aub.
Een goed vb. zijn de private instances (die met de groene "muur", je weet wel). Geen laadtijden! Enfin, met mindere pc's merk je wel een onzichtbare laadtijd, maar er is in elk geval geen "loading screen". Dat is echt een knappe prestatie van BioWare, iets waar ze echt lof voor verdienen en waar alle andere MMO's een voorbeeld aan mogen nemen

.
*Gameplay > grafisch (zeker in een MMO). Heb dan ook weinig vuil gemaakt aan het grafische aspect.
Zeker in een MMO? Niets van, waarom zou dat verschillend zijn voor MMO's? Uiteraard is gameplay > graphics, maar dat maakt graphics niet onbelangrijk. Allesbehalve!
Grafische stijl, details, performance (dat is nu echt een persoonlijke mening van mij, maar ik vind dat je games steeds moet testen zowel op een low als een high end systeem; SW:TOR doet het, in verhouding met de kwaliteit van de graphics, lang niet zo goed op low-end pc's als BioWare beloofde), ...
Met "wat uiteraard ook een enorme meerwaarde wist te bieden waren de mooie graphics" zijn we geen zak eh

. Dat is wat je leest in een boekverslag in de middelbare school.
*LFG niet vermeld in minpunten wegens "te klein". Is geen ontwikkelaars- maar communiytyfout
Je zegt dat de group finder niet goed werkt, wel, dat is dus duidelijk wél een fout van BioWare (waar ze ook aan zullen werken).
Waarom niet? Randinformatie is toch niets mis mee?
Als het interessante en nuttige informatie is, dan niet.
Euhm, schrijfstijl is iets persoonlijk. tekst is nagekeken door de eindredactie en was geen commentaar op. Jij bent ook de eerste in de community die me dit zegt, dus voorbeeldjes als het kan? Leer graag bij
Schrijfstijl is iets persoonlijks tot op een zekere hoogte. Foute zinsconstructies zijn foute zinsconstructies, ongeacht uw persoonlijke stijl

.
Een voorbeeld: "Buiten het misbruiken van onze companions bewezen ze regelmatig hun nut." Dat is gewoon geen juiste zin.
Je maakt ook fouten tegen de enkelvoud-meervoud regel. Bvb:
"Niet alleen zijn dit de pittigste quests, maar ze leveren je ook aardig wat experience en geschenken op. Je zal dus zeker een degelijke groep moeten vinden wil je deze uitdaging tot een goed einde brengen." Uitdagingen dus.
Typfouten: "In feite verplicht het spel je nooit tot samenwerking met andere maar het spoort je er wel toe aan". Anderen.
Dan nog wat andere dingen zoals overdadig gebruik van passief, foute verwijzingen, het gebruik van Engelse woorden waar je perfect Nederlandse alternatieven voor hebt (maar dan wel een letterlijke vertaling als "nood voor hebzucht" gebruiken: het is nood boven hebzucht), ...
Geef uw eindredactie dus ook maar eens onder hun voeten
-------
Disclaimer: Ik heb examens, ik verveel me.