Dr. Sheldon Cooper
Legacy Member
De laatste dagen ben ik sterk aan het twijfelen om mij een gamepc van het jaar 2007 ofzo aan te schaffen met Windows XP. Reden hiervoor zou zijn dat ik vroeger toch een heleboel games op PC speelde. Nu ben ik al een jaar of 4 overgestapt op mac, en nog steeds met veel plezier. Hebben jullie eigenlijk ook een PC staan die enkel voor jullie games dient?
Games die ik mij dan allemaal zou proberen spelen, legally dan wel. Zal wel een heleboel games gedownload staan hebben van vroeger.
- Unreal Tournament
- Command & Conquer (Heb the first decade box al)
- Dune 2000 en Battle for Dune
- GTA: Vice City & GTA: San Andreas
- The Sims
- Lord of the Rings: Battle for Middle Earth (ook al gekocht)
- Warcraft 3 (heb de battlechest daar al van)
- NFS: Most Wanted
- Starcraft & StarCraft 2 (heb ik beide al gekocht liggen, speel ik op mac)
- The Curse of Monkey Island
- Quake 3
- Rollercoaster Tycoon 1 & 2 (ook de box liggen)
- Fallout 2 (ook ooit legaal gekocht)
- Counter Strike: Source (Steam gold account heb ik al)
- Doom (heb ik al op SNES en PSX maar speelt voor geen kloten)
- Wolfenstein 3D
- Age of Empires
- Civilization IV
- Theme park
Nuja, twijfel twijfel want het gaat natuurlijk een pak geld kosten...
Games die ik mij dan allemaal zou proberen spelen, legally dan wel. Zal wel een heleboel games gedownload staan hebben van vroeger.
- Unreal Tournament
- Command & Conquer (Heb the first decade box al)
- Dune 2000 en Battle for Dune
- GTA: Vice City & GTA: San Andreas
- The Sims
- Lord of the Rings: Battle for Middle Earth (ook al gekocht)
- Warcraft 3 (heb de battlechest daar al van)
- NFS: Most Wanted
- Starcraft & StarCraft 2 (heb ik beide al gekocht liggen, speel ik op mac)
- The Curse of Monkey Island
- Quake 3
- Rollercoaster Tycoon 1 & 2 (ook de box liggen)
- Fallout 2 (ook ooit legaal gekocht)
- Counter Strike: Source (Steam gold account heb ik al)
- Doom (heb ik al op SNES en PSX maar speelt voor geen kloten)
- Wolfenstein 3D
- Age of Empires
- Civilization IV
- Theme park
Nuja, twijfel twijfel want het gaat natuurlijk een pak geld kosten...




osbox:applause:
En dan zitten rommelen in de CMOS-settings... terwijl nu de meesten het waarschijnlijk in Keulen horen donderen als je het over CMOS hebt 
