Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
de lenteschoonmaak heeft goed bijgebracht. enkel Ringo heeft hier wat van geprofiteerd ;)
naast de opbrengst voor een nief broek :p heb ik nog het één en het ander over qua funds die ik graag zou spenderen aan Parodius portable en/of Salamander Portable voor de PSP .

Ingis

Legacy Member
kl*te dat ik je aanbiedingen vergeten ben :( wilde wel een paar dingen hebben :(

JimmyPatterson

Legacy Member
Claudio VO zei:
de lenteschoonmaak heeft goed bijgebracht. enkel Ringo heeft hier wat van geprofiteerd ;)
naast de opbrengst voor een nief broek :p heb ik nog het één en het ander over qua funds die ik graag zou spenderen aan Parodius portable en/of Salamander Portable voor de PSP .


Ik toch ook? :unsure:

Private Joker

Legacy Member
Ingis zei:
kl*te dat ik je aanbiedingen vergeten ben :( wilde wel een paar dingen hebben :(

Haha, als er hier iemand een opkuis doet, komen er altijd zo'n posts achteraf. Er is altijd iemand die het vergeet :p

Claudio VO

Legacy Member
JimmyPatterson zei:

jij bent dan Robby :unsure: ? ja hé ? :$

Ingis zei:
kl*te dat ik je aanbiedingen vergeten ben :( wilde wel een paar dingen hebben :(

ambetant uur dat wel , heb nochthans m'n best gedaan om het hier wat onder de aandacht te brengen.
sommige zijn redelijk goedkoop buiten gegaan , van andere keek ik m'n ogen uit. zo is m'n losse PS2 verkocht voor 45€ :eek: ; en een paar stickertjes voor op de Camino zijn voor 22€ verkocht.

Private Joker zei:
Haha, als er hier iemand een opkuis doet, komen er altijd zo'n posts achteraf. Er is altijd iemand die het vergeet :p

pas op , ik vergeet soms ook biedingen . en dan kijk ik naar de afgelopen prijs ...:doh:

KillingRaptor zei:
Het is zelfs het eerste wat ik er van hoor. :p

Ah Mitch ; welkom terug ! hoe was je trip naar de maan ? :D

JimmyPatterson

Legacy Member
Claudio VO zei:
jij bent dan Robby :unsure: ? ja hé ? :$



ambetant uur dat wel , heb nochthans m'n best gedaan om het hier wat onder de aandacht te brengen.
sommige zijn redelijk goedkoop buiten gegaan , van andere keek ik m'n ogen uit. zo is m'n losse PS2 verkocht voor 45€ :eek: ; en een paar stickertjes voor op de Camino zijn voor 22€ verkocht.



pas op , ik vergeet soms ook biedingen . en dan kijk ik naar de afgelopen prijs ...:doh:



Ah Mitch ; welkom terug ! hoe was je trip naar de maan ? :D


Well yes, I'm :p
Wou die Project Zero al eerder van je kopen maar zat toen wat krap bij kas.

KillingRaptor

Legacy Member
Claudio VO zei:
Ah Mitch ; welkom terug ! hoe was je trip naar de maan ? :D

Viel wel mee hoor, alleen wat stoffig. :p
Nee maar ben eigenlijk enkel dit weekend niet online geweest, of was net toen dat het online stond?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Nu ik een vijftigtal Xbox-games heb ga ik eens beginnen spelen denk ik.
First one up: Unreal Championship :D

Claudio VO

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Viel wel mee hoor, alleen wat stoffig. :p
Nee maar ben eigenlijk enkel dit weekend niet online geweest, of was net toen dat het online stond?

;)

was een "veiling" van 10 dagen. en is deze namiddag afgelopen geweest.
een 50 tal items met 1€ als startprijs / item.


@ JimmyP : bedankt ook voor de aankoop P.Z. is een leuke reeks. maar ne mens moet soms knopen doorhakken , om met géén overdaad aan games te zitten.

Ringo

Legacy Member
Wel, profiteren is het woord niet echt...als er niemand overbiedt kan ik er ook niet veel aan doen (met uitzondering van die Resident Evil dan).

Ben zelf ook wat grote kuis aan het houden, maar op een ietwat andere manier => heb eens wat prijzen hoog gezet om te zien wat dat zou geven. Tot nu toe wel al opgemerkt dat een SNES cart only van Yoshi's Island voor sommigen al 10 Euro waard is...geen idee of dat normaal is?

Claudio VO

Legacy Member
Ringo zei:
Wel, profiteren is het woord niet echt...als er niemand overbiedt kan ik er ook niet veel aan doen (met uitzondering van die Resident Evil dan).

Ben zelf ook wat grote kuis aan het houden, maar op een ietwat andere manier => heb eens wat prijzen hoog gezet om te zien wat dat zou geven. Tot nu toe wel al opgemerkt dat een SNES cart only van Yoshi's Island voor sommigen al 10 Euro waard is...geen idee of dat normaal is?

Profiteren is mss. een verkeerde woordkeuze , da's juist ;)
daarom dat ik alles aan 1€ heb gezet hé . en ge kunt maar geluk hebben dan.
mij hoor je niet klagen van de verkoop :music:

sommige items had ik ervoor ook al opgezet aan reguliere prijzen. zonder galerij ( want dat is gratis dan ). maar weinig intresse. nu gaan sommige zelfs hoger dan mijn reguliere prijs 2 weken geleden :oink:

ikzelf heb altijd meer bijval in de verkoop als ik de veilingen aan 1€ laat beginnen + optie gallerij. en er ook altijd meer dan 50 items ineens opzwier.

Yuri

Legacy Member
Ergenis Amerikaanse Final Fight 2 en 3 complete versies zijn goedkoper dan de PAL-varianten... :(

Ik heb een volledige Amerikaanse Final Fight 2, maar zou liever de Europese hebben... :(

Yuri

Legacy Member
Nirron zei:
Waarom liever PAL? 60hz is supreme!

Vind de Europese doosjes mooier. En ben bijna enkel Europees gewend... :( Maar ik denk dat ik wss voor Final Fight 3 best een NSTC versie zoek, die zijn stuk goedkoper boxed... :p

Kryptex

Legacy Member
Yuri zei:
Vind de Europese doosjes mooier. En ben bijna enkel Europees gewend... :( Maar ik denk dat ik wss voor Final Fight 3 best een NSTC versie zoek, die zijn stuk goedkoper boxed... :p

klopt de europese ziet er wel beter uit vind ik

ik heb de spaanse versie van final fight 2, dat is weer andere box art dan de UK versie :P
maar die is nog veel moeilijker te vinden helaas

Private Joker

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Nu ik een vijftigtal Xbox-games heb ga ik eens beginnen spelen denk ik.
First one up: Unreal Championship :D

Cool spel. Heb ik gekocht bij de aankoop van m'n Xbox in de tijd. Wel gemakkelijke deatchmatchen en veel te moeilijke CTF's :p

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Private Joker zei:
Cool spel. Heb ik gekocht bij de aankoop van m'n Xbox in de tijd. Wel gemakkelijke deatchmatchen en veel te moeilijke CTF's :p

Heb het toen het uitkwam ook gekocht. Viel wel op hoe lelijk het is, hoe stroef het speelt en hoe laag de resolutie is... Altijd grappig als je achteraf denkt "Hoe heb ik dit ooit intensief kunnen spelen"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan