Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Claudio VO zei:de lenteschoonmaak heeft goed bijgebracht. enkel Ringo heeft hier wat van geprofiteerd
naast de opbrengst voor een nief broekheb ik nog het één en het ander over qua funds die ik graag zou spenderen aan Parodius portable en/of Salamander Portable voor de PSP .

Ingis zei:kl*te dat ik je aanbiedingen vergeten benwilde wel een paar dingen hebben
![]()

JimmyPatterson zei:Ik toch ook?![]()
? ja hé ? 
Ingis zei:kl*te dat ik je aanbiedingen vergeten benwilde wel een paar dingen hebben
![]()
; en een paar stickertjes voor op de Camino zijn voor 22€ verkocht. Private Joker zei:Haha, als er hier iemand een opkuis doet, komen er altijd zo'n posts achteraf. Er is altijd iemand die het vergeet![]()
KillingRaptor zei:Het is zelfs het eerste wat ik er van hoor.![]()

Claudio VO zei:jij bent dan Robby? ja hé ?
ambetant uur dat wel , heb nochthans m'n best gedaan om het hier wat onder de aandacht te brengen.
sommige zijn redelijk goedkoop buiten gegaan , van andere keek ik m'n ogen uit. zo is m'n losse PS2 verkocht voor 45€; en een paar stickertjes voor op de Camino zijn voor 22€ verkocht.
pas op , ik vergeet soms ook biedingen . en dan kijk ik naar de afgelopen prijs ...:doh:
Ah Mitch ; welkom terug ! hoe was je trip naar de maan ?![]()

Claudio VO zei:Ah Mitch ; welkom terug ! hoe was je trip naar de maan ?![]()

KillingRaptor zei:Viel wel mee hoor, alleen wat stoffig.
Nee maar ben eigenlijk enkel dit weekend niet online geweest, of was net toen dat het online stond?

Ringo zei:Wel, profiteren is het woord niet echt...als er niemand overbiedt kan ik er ook niet veel aan doen (met uitzondering van die Resident Evil dan).
Ben zelf ook wat grote kuis aan het houden, maar op een ietwat andere manier => heb eens wat prijzen hoog gezet om te zien wat dat zou geven. Tot nu toe wel al opgemerkt dat een SNES cart only van Yoshi's Island voor sommigen al 10 Euro waard is...geen idee of dat normaal is?



Nirron zei:Waarom liever PAL? 60hz is supreme!
Maar ik denk dat ik wss voor Final Fight 3 best een NSTC versie zoek, die zijn stuk goedkoper boxed... 
Yuri zei:Vind de Europese doosjes mooier. En ben bijna enkel Europees gewend...Maar ik denk dat ik wss voor Final Fight 3 best een NSTC versie zoek, die zijn stuk goedkoper boxed...
![]()

Sheldon Cooper zei:Nu ik een vijftigtal Xbox-games heb ga ik eens beginnen spelen denk ik.
First one up: Unreal Championship![]()

beetje voor PJ naar het einde toe.Private Joker zei:Cool spel. Heb ik gekocht bij de aankoop van m'n Xbox in de tijd. Wel gemakkelijke deatchmatchen en veel te moeilijke CTF's![]()