Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
marktplaats conversatie:

Beste Bart,

verkoop je ook spullen appart heb intresse in:
Paper mario
misschief makers
nintendo 64

kun je daar eens prijzen bijzetten aub?

mvg Clint
___________________
Sorry clint ik ben niet op zoek naar reuze bedragen voor het hele pakket maar verkoop het wel als 1.
Zodoende kan ik snel opruimen en een playstation 3 aanschaffen.
Mvg, bart
______________________
Hoi clint ik heb me bedacht. Ik ga toch losse games en het systeem op marktplaats zetten.
Momenteel is de advertentie eraf maar ik meld vast de prijzen voor je gevraagde games.
Paper mario 60 euro
Misschief makers 30 euro
N64 plus 2 controllers 1 rumble pack en mario 64 60 euro.

En dat zijn geen hoge prijzen? Is nog hoger als bin op ebay :s

Claudio VO

Legacy Member
9/10 zal die wel véél vraag hebben gehad voor sommige games .
dan gaat er meestal een lichtje branden. maar is indd. een beetje te inhalig

Den_Hidde

Legacy Member
Net terug van MIA (wel wat blijven hangen in brussels) heb mij bangelijk geamuseerd, arcade zone yes please :D geen retro gekocht, was overpriced natuurlijk maar wel leuke dingen gezien zoals lost vikings voor snes die wou ik nog wel. uiteindelijk figurine van castlevania gekocht en nog iets manga related. nu weer wachten op facts zeker :)

Bamboebahr

Legacy Member
ja, dat "overpriced" is zowat the name of the game daar op MIA ^^;
Heb voorlopig nog niets gevonden wat mij aanstaat (en betaalbaar is) behalve 2 kleine Mario Kart figuurtjes van Yoshi :p

Private Joker

Legacy Member
Dan toch maar besloten om niet te gaan. Was te lastig om op te staan deze ochtend, maar ik neem aan dat ik niet te veel gemist heb.

Had wel eens willen zien wat die van Pêle Mêle en Oldstar Games verkochten en wat ze ervoor vroegen :p

Dennoman

Legacy Member
Ik was van plan om te gaan, couldn't be arsed uiteindelijk. Ik zou toch maar te fanatiek zijn als sinoloog. Een celebration van alles wat Japans is, alias wat de Japanners ooit van de Chinezen gepikt hebben :p

sluysen

Legacy Member
Private Joker zei:
Dan toch maar besloten om niet te gaan. Was te lastig om op te staan deze ochtend, maar ik neem aan dat ik niet te veel gemist heb.

Had wel eens willen zien wat die van Pêle Mêle en Oldstar Games verkochten en wat ze ervoor vroegen :p

Toen ik een vuile Wii mote (zonder play) voor 28€ zag liggen had ik genoeg gezien daar (pele mele)

Oldstar had wel iets heel grappig. Een SMD game over Osama (foto ga ik wel eens uploaden)

Mijn ergernis daar was dat er toch wel mensen zijn/haar gekozen character geen eer aan deden. Als je weet dat je niet met een bikini staat, zal het met een strakke outfit ook niet goed zijn :puke:

Private Joker

Legacy Member
Haha, dacht ik wel :)
Die Obama game hangt ook achter z'n toonbank altijd bij Oldstar games...

Private Joker

Legacy Member
Juist, ja :p
Slip of the finger... Zotjes wel die prijs, maar hij vraagt dan ook 150 Euro voor boxed G&W, 10 Euro voor sommige GB carts, etc...

Den_Hidde

Legacy Member
Wa is dat juist dien osama misschien? had die ook zien staan ma is dat echt of is dat een april grap ?
Lagen ook mastersystem carts aan 9€ en toch niet echt rare games

nervevar

Legacy Member
Heb ook even staan kijken naar de stand vn oldstar games (half geirriteerd van de mensen die voor de games stonden, en rond om zich aant zien waren zonder naar de games zelf te zien xO

De enige dingen die ik intressant vond waren meestal in de franse versies ofwel overpriced... Heb toen ik thuis kwam direct de dinge gekocht die ik wou op ebay voor 3/4de van de prijs ^^

Vond hun organisatie wel rommelig, er lag veel 'tuig' op hun tafel onder de SNES games allemaal op een hoop gegooid, en de ps1 games onder een tafel in het midden waar je tuurlijk niks van zag >>

BiZi

Legacy Member
Verhuis achter de rug, enkel nog maar de broodnodige "huishoudelijke" stuff kunnen installeren. Collectie zal pas voor komende week zijn...

Twee top comments van de mannen van de verhuis firma

1) " en gulle hebt klein mannen zeker, ik zien zoveel dozen met speelgoed passeren"
2) (ik had een paar dozen gemarkeerd met "Hot Toys", is nl. de merknaam van die serie) "ah en da dozeke zal wel voer madam zen zekers"

:)
classic!

Ik kan echter wel zeggen, dat in volume, ik bijna meer collector stuff had, dan meubels en andere shit. Ik ben echt tot de constatatie gekomen dat ik te veel onnodige dingens heb. Binnenkort dringend filteren!

Claudio VO

Legacy Member
af en toe moet ge eens kuis houden é Bizi ;) dan kan het vers gerief terug binnen :)

PHOBIAS

Legacy Member
Ergernis of mss moet ik er blij mee zijn. Mijn gamekast zit officieel vol, het zal een tijdje langer vol, maar nu kan ik de helft van mijn games niet meer zien. Dus ik zal spijtig genoeg dvdkasten moeten gaan kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan