Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Ergernis: Die Lion king MD werd verkocht aan Sike en dan na het afsluiten krijg ik pm's binnen en een mail via 2dehands... Kunnen die mensen nu niet gewoon op de juiste moment bieden? :p

Glimlach: schoon centjes verdiend die naar de verzameling kunnen gaan :D (of de laatste aankoop bekostigen..)

JimmyPatterson

Legacy Member
Ergernis: alweer een Atari bieding verloren op eBay =/
Vroeger werd er amper op geboden en kon ik vrij simpel alle biedingen (die ik interessant vond) winnen. Ain't happening no more:(

m62power

Legacy Member
Niet echt voor in deze forum.
Maar de mensen op dit forumgedeelte kennen de persoon en hij is weer bezig hoor maar nu via pm.

Rara. Over wie heb ik het?

Bamboebahr

Legacy Member
Secret Squirrel?
ss_page_05.gif

KillingRaptor

Legacy Member
Oh my god, da's lang geleden... Secret Squirrel... Vroeger nog een videocassette van gehad.

Ringo

Legacy Member
m62power zei:
Bingo. Van de eerste keer raak.
Kan die kerel niet gewoon normaal doen zoals iedereen hier doet. :doh:

Wow, ik ben normaal :hug:

Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom hij nooit in het retro-gedeelte kwam, misschien leerden we hem dan wat beter kennen en hij ons...we zijn nog steeds geen mafia hier :crazy:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
is die infeite te betrouwen want heb daar net iets van gekocht :unsure:

m62power

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
is die infeite te betrouwen want heb daar net iets van gekocht :unsure:


Daar durf ik me niet over uitspreken omdat ik nooit zaken heb gedaan met hem, dus zou onterecht zijn. Vind het alleen heel spijtig en zielig dat hij altijd met iedereen en over alles tracht in discussie te gaan en op wat voor een manier dan ook nog. :s

Private Joker

Legacy Member
En je zal het nog even mogen aanhoren :p

Blijkbaar is Claudio even de zondebok geworden nadat hij mij bleef lastig vallen, maar je bent goed op weg om die taak over te nemen tot iemand anders zich er aan gaat ergeren.

m62power

Legacy Member
Straks krijgen we het weer allemaal te horen dat we tegen zijn en dat wij hier allemaal samen spannen tegen hem.:p
Heb ik al eerder van hem mogen lezen in het verleden.

Iedereen staat voor mij gelijk en iedereen heeft recht op gelijke kansen maar ze moeten het ook verdienen en niet gaan zoeken. Zo is het gewoon.

KillingRaptor

Legacy Member
Eerlijk gezegd nog nooit gehoord van die Sega Saga, iemand die hier verkoopt op 9lives of op andere sites?

Private Joker

Legacy Member
Hier en op 2dehands onder verschillende aliassen... F, Frank, Sega Saga,...

Dustar

Legacy Member
Ik heb verschillende keren spullen van 'm gekocht.
Altijd heel correct geweest; spellen zijn snel verzonden, goed verpakt en over de prijs was elke keer wel te praten.
Persoonlijk heb ik tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met die kerel...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan