Archief - Retro beurzen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Vrije standruimte? Vanaf wanneer begint het?

Goed dat ik de reminder lees, zou vrij stom zijn dat ik er als Heistenaar niet bij ben zondag :p

Welk geheim teken spreken we af voor 9livers trouwens? :p

Jalliuz

Legacy Member
er is nu nog een kleine 10 meter beschikbaar! Momenteel zijn er 16 standhouders vanuit België, Nederland, Duitsland en Luxemburg. Het wordt een gezellig internationaal samen zijn :)

en niet te vergeten, er is ook een Mario Kart Contest (Super Nintendo). Hoofdprijs is een Super Nintendo Chrono Trigger Cartridge twv 45euro. Iedereen krijgt 3 pogingen om een time trial te doen op de allereerste ronde van de Mushroom cup. De 3 besten mogen nog eens een time trial doen op een nog niet nader genoemde ronde :) Deelnemen is gratis voor de eerste 3 pogingen

space79

Legacy Member
ow! red bull gaat zijn collectie verkopen...gaat 10 meter wel genoeg zijn :p
Zal er normaal ook zijn.

sihnon

Legacy Member
ik heb juist ontdekt dat er een retrobeurs is in duffel :) dus ik kom ook
ben nog opzoek naar een playstation 2 console denkt je dat ze dat verkopen op de beurs of is het meer games en nog oudere consoles ?

red Bulleke

Legacy Member
space79 zei:
ow! red bull gaat zijn collectie verkopen...gaat 10 meter wel genoeg zijn :p
Zal er normaal ook zijn.

Lol, ik kom om te kijken en heel mss om te kopen, "verkopen" staat momenteel niet in mijn woordenboek :D

Private Joker

Legacy Member
red Bulleke zei:
Lol, ik kom om te kijken en heel mss om te kopen, "verkopen" staat momenteel niet in mijn woordenboek :D

Mooi gezegd. Als die Dr Retro een richtlijn is voor de prijzen die je er mag verwachten. :eek:

k_vuurke

Legacy Member
Ik hoop dat ik er geraak moet normaal gezien morgen op bouw verder werken :doh: mss in de laate namiddag worden er hier ook foto's van de beurs getrokken en op forum gezet? Als ik er dan niet geraak dat ik dan de sfeer nog even kan opsnuiven via de foto's ;)

Thin Liz

Legacy Member
Wat denken jullie? Zou ik het riskeren om naar Duffel te rijden als PC-retro-adept?

red Bulleke

Legacy Member
Thin Liz zei:
Wat denken jullie? Zou ik het riskeren om naar Duffel te rijden als PC-retro-adept?

Ben net terug. Als PC gamer heb je er bitter weinig (lees niks) te zoeken.

Voor de rest ben ik aangenaam verrast over de opkomst en het beschikbare materiaal. Naast pakken megadrive, MS, NES en SNES games, heb ik ook mijn portie Jaguar, 3DO, Lynx en anderen voor vandaag binnen :)

Heb zelfs 't een en het ander gekocht. OK, de prijzen zijn vaak fors op zo'n events, maar als ik in de vibe ben, trek ik me daar geen zak van aan :)

Rep up voor de organisatie! Ik heb nu al beslist dat ik er in Deurne NL ook zal bij zijn.

OG_Mike

Legacy Member
Ik vond het er wel aangnaam, enkel de zaal viel wat tegen, lekker vies, oud bruin parochiezaaltje, misschien ook wel retro in die zin.

Prijzen waren inderdaad niet de goedkoopste, maar sommigen vielen toch nog goed mee qua prijs.

Toch een 8 tal boxed games gekocht.

sihnon

Legacy Member
ben er om 11 uur ook binnen geweest , mijn eerste retro beurs en het bracht veel jeugdherinneringen terug met al die oude consoles en games :)
heb toch een ps 2 op de kop getikt en een paar spelletjes
vond het zeer leuk :)

grtz

Jalliuz

Legacy Member
Met 240 bezoekers kunnen we het toch wel een geslaagde dag noemen, ook onze standhouders waren tevreden dus zal er wel genoeg verkocht zijn geweest. Ik was diegeene die vooral SNES games en consoles bij had, en in de grote zaal meteen links aan die 2 TV's stond by the way.

Enkele foto's kan je al bekijken op Retrogamingbeurs in het Gildenhuis (Duffel) - Het Nieuwsblad
Deze zijn in de namiddag genomen als de grote hoop al weg was. In het eerste uur was er al 100 man binnen geweest :)

Een volgende editie komt er zeker van maar dat zal weer even duren , we gaan daar ook niet mee overdrijven ;)

k_vuurke

Legacy Member
Ziet er goed uit :applause:
Toch spijtig dat ik niet heb kunnen komen bij de volgende editie zeker paraat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan