Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Iemand goesting om mee te gaan naar de 2de Replay-beurs in Blackpool? Red_bulleke en ik gaan ons alvast terug proberen vrij te maken![]()
Nirron zei:Misschien dat ik langskom naar die retrobeurs, maar ik ga wel erg kritisch zijn.
Als de prijzen gewoon te hoog zijn en het vol met opkopers zit.. dan zul je het ook horen!

KillingRaptor zei:Duffel lijkt me ook wel interessant, 't is alleen wel 2u30m reizen voor mij.
Niemand vanuit West-Vlaanderen ofzo die ook gaat en die nog een passagier wil meenemen? Of Oost-Vlaanderen, regio Gent ofzo, daar kan ik ook nog aardig snel raken met de trein.

RSCA_NIELS zei:zelfde probleem hier
is echt enorm ver vanuit izegem maar wil echt wel gaan, voor een keer dat er is iets te doen valt in belgie omtrent retro games.
KillingRaptor zei:Je rijdt toevallig niet met de wagen? Anders kunnen we eventueel benzinekosten delen, scheelt voor beide al een heel pak geld en tijd!

Dennoman zei:Iemand goesting om mee te gaan naar de 2de Replay-beurs in Blackpool? Red_bulleke en ik gaan ons alvast terug proberen vrij te maken![]()
KillingRaptor zei:Duffel lijkt me ook wel interessant, 't is alleen wel 2u30m reizen voor mij.
Niemand vanuit West-Vlaanderen ofzo die ook gaat en die nog een passagier wil meenemen? Of Oost-Vlaanderen, regio Gent ofzo, daar kan ik ook nog aardig snel raken met de trein.
