Archief - Retro beurzen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Iemand goesting om mee te gaan naar de 2de Replay-beurs in Blackpool? Red_bulleke en ik gaan ons alvast terug proberen vrij te maken ;)

red Bulleke

Legacy Member
Dennoman zei:
Iemand goesting om mee te gaan naar de 2de Replay-beurs in Blackpool? Red_bulleke en ik gaan ons alvast terug proberen vrij te maken ;)

Hell yeah!
Full English breakfast FTW!

Nirron

Legacy Member
Misschien dat ik langskom naar die retrobeurs, maar ik ga wel erg kritisch zijn.
Als de prijzen gewoon te hoog zijn en het vol met opkopers zit.. dan zul je het ook horen!

Jalliuz

Legacy Member
Nirron zei:
Misschien dat ik langskom naar die retrobeurs, maar ik ga wel erg kritisch zijn.
Als de prijzen gewoon te hoog zijn en het vol met opkopers zit.. dan zul je het ook horen!

De prijzen op zo'n beurs kunnen erg uiteenlopend zijn van standhouder tot standhouder. Verzamelaars die er dubbels verkopen vragen meestal minder als mensen met een webwinkel die heel het jaar door games kopen en verkopen. Als de verzamelaar 15euro vraagt durft de andere er 25 voor vragen. Dumpingprijzen als op een rommelmarkt van iemand die er gewoon niets van afweet ga je natuurlijk niet vinden. Maar wie het vroegste komt gaat meestal ook de beste koopjes vinden. En er zijn ALTIJD koopjes hoor, van de beurs in Nederland afgelopen weekend heb ik wel wat gekocht en geen euro teveel betaald. (Vb: Chip 'n Dale 2 voor de NES aan 15euro was wel mijn beste koopje) En afbieden lukt 'meestal' wel maar dat is aan de durvers en je mag uiteraard ook niet overdrijven daarin ;)

rembo1

Legacy Member
gaat iemand naar de beurs in duffel

classic en retrogaming 4 december

KillingRaptor

Legacy Member
Duffel lijkt me ook wel interessant, 't is alleen wel 2u30m reizen voor mij. :p
Niemand vanuit West-Vlaanderen ofzo die ook gaat en die nog een passagier wil meenemen? Of Oost-Vlaanderen, regio Gent ofzo, daar kan ik ook nog aardig snel raken met de trein.

RSCA_NIELS

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Duffel lijkt me ook wel interessant, 't is alleen wel 2u30m reizen voor mij. :p
Niemand vanuit West-Vlaanderen ofzo die ook gaat en die nog een passagier wil meenemen? Of Oost-Vlaanderen, regio Gent ofzo, daar kan ik ook nog aardig snel raken met de trein.

zelfde probleem hier :s
is echt enorm ver vanuit izegem maar wil echt wel gaan, voor een keer dat er is iets te doen valt in belgie omtrent retro games.

KillingRaptor

Legacy Member
RSCA_NIELS zei:
zelfde probleem hier :s
is echt enorm ver vanuit izegem maar wil echt wel gaan, voor een keer dat er is iets te doen valt in belgie omtrent retro games.

Je rijdt toevallig niet met de wagen? Anders kunnen we eventueel benzinekosten delen, scheelt voor beide al een heel pak geld en tijd!

RSCA_NIELS

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Je rijdt toevallig niet met de wagen? Anders kunnen we eventueel benzinekosten delen, scheelt voor beide al een heel pak geld en tijd!

nee spijtig genoeg ben ik ook afhankelijk van het openbaar vervoer :(

kristofb

Legacy Member
Dennoman zei:
Iemand goesting om mee te gaan naar de 2de Replay-beurs in Blackpool? Red_bulleke en ik gaan ons alvast terug proberen vrij te maken ;)

Gaan jullie daar nog steeds naar toe?

_keeny_

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Duffel lijkt me ook wel interessant, 't is alleen wel 2u30m reizen voor mij. :p
Niemand vanuit West-Vlaanderen ofzo die ook gaat en die nog een passagier wil meenemen? Of Oost-Vlaanderen, regio Gent ofzo, daar kan ik ook nog aardig snel raken met de trein.

Ik wil wel gaan, als je tot in Gent kan komen met de trein kan je wel met mij meerijden hoor ;)

KillingRaptor

Legacy Member
In Gent kan ik wel raken ja. Zal nog even moeten vragen hier eerst hoe of wat, want het is op m'n ma haar verjaardag en ik weet nog niet of ze al plannen heeft dan of niet. Ik hou je nog op de hoogte dan! Rond welk uur zou je overigens vertrekken dan?

_keeny_

Legacy Member
Goh, het uur maakt mij niet echt uit hoor, laat me maar iets weten als je zou gaan en hoe we zouden afspreken dan ;)

Jalliuz

Legacy Member
Op onze beurs zijn de 10 allerlaatste meters standruimte nog vrij. Er zijn al standhouders van België, Nederland, Duitsland en Luxemburg :)
Je dubbels verkopen of ruilen? Het kan ook zonder die vervelende verzendingszooi ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan