Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HC_Daedalus zei:heeft het invloed op de game als ge nu "hiking (easy)" of "mountain climbing (medium)". kwil de eerste keer eerste es easy spelen, want deze RE is de moeilijkste tot nu. daarna medium en hard. maar kzou niks willen missen van het verhaal doordat ik easy pak.

kSeon? zei:dies echt niet de moeilijkste tot nu toe hoor =))
ik vond cv pakken moeilijker![]()

HC_Daedalus zei:hmm, kvond code veronica echt niet zo moeilijk :/. ammo plenty. bij RE (GC) zeggen ze me dat ge zombies moet vermijden om kogels te sparen. maar die pakken mij en maken mij de hele tijd dood![]()
da lukt dan toch nooit, en op easy is dat echt niet nodig... ammo genoeg.grrraaaa,ik maak u doodHC_Daedalus zei:hmm, kvond code veronica echt niet zo moeilijk :/. ammo plenty. bij RE (GC) zeggen ze me dat ge zombies moet vermijden om kogels te sparen. maar die pakken mij en maken mij de hele tijd dood![]()

HC_Daedalus zei:hmm, kvond code veronica echt niet zo moeilijk :/. ammo plenty. bij RE (GC) zeggen ze me dat ge zombies moet vermijden om kogels te sparen. maar die pakken mij en maken mij de hele tijd dood![]()

,maar de eerste 3 spellen waren wel moeilijk als je geen veteraan van de series bent 


idd me2, atm 0 1 2 3 uitgespeeld nu nog cvx en dan 4bhytre zei:met Jill spelen is makkelijker dan met chris,o.a. omdat zij 2 slots meer heeft voor het meedragen van objecten.En met chris ga je sommige zwaardere wapens als de grenade launcher later vinden.
Dit was mijn eerste resi game dat ik ooit had gespeeld en was direct op medium begonnen want easy is gewoon dat,easy,maar de eerste 3 spellen waren wel moeilijk als je geen veteraan van de series bent
Na het spelen van hard mode is er nog een moeilijkere mode beschikbaar maar dat ga ik niet verklappen,no spoilers he
Anyway this game got me hooked on the series,en vind ik persoonlijk nog de beste dat ik van alle resi games heb gespeeld.
En je moet toch zot zijn van die crimson heads ,echt scary als die op u afstormen![]()

bhytre zei:met Jill spelen is makkelijker dan met chris,o.a. omdat zij 2 slots meer heeft voor het meedragen van objecten.En met chris ga je sommige zwaardere wapens als de grenade launcher later vinden.
. en chris krijgt geen grenade launcher. en die crimson heads zijn inderdaad freaky, daar loop ik altijd van weg
(maar de meeste fik ik op voordat ze opstaan
)