Archief - resident evil GC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Daedie

Legacy Member
heeft het invloed op de game als ge nu "hiking (easy)" of "mountain climbing (medium)". kwil de eerste keer eerste es easy spelen, want deze RE is de moeilijkste tot nu. daarna medium en hard. maar kzou niks willen missen van het verhaal doordat ik easy pak.

soulrippeR

Legacy Member
nah, vijanden zijn zwakker, jij kan meer hapjes verdragen, veel meer ammo
stuff like that :)

Gamer 01

Legacy Member
ik zal't hier maar vragen, weet iemand de release date van RE4 want daar zit ik echt wel op te wachten :bow:

kSeon?

Legacy Member
HC_Daedalus zei:
heeft het invloed op de game als ge nu "hiking (easy)" of "mountain climbing (medium)". kwil de eerste keer eerste es easy spelen, want deze RE is de moeilijkste tot nu. daarna medium en hard. maar kzou niks willen missen van het verhaal doordat ik easy pak.


dies echt niet de moeilijkste tot nu toe hoor =))

ik vond cv pakken moeilijker :unsure:

Daedie

Legacy Member
kSeon? zei:
dies echt niet de moeilijkste tot nu toe hoor =))

ik vond cv pakken moeilijker :unsure:

hmm, kvond code veronica echt niet zo moeilijk :/. ammo plenty. bij RE (GC) zeggen ze me dat ge zombies moet vermijden om kogels te sparen. maar die pakken mij en maken mij de hele tijd dood :cry:

kSeon?

Legacy Member
HC_Daedalus zei:
hmm, kvond code veronica echt niet zo moeilijk :/. ammo plenty. bij RE (GC) zeggen ze me dat ge zombies moet vermijden om kogels te sparen. maar die pakken mij en maken mij de hele tijd dood :cry:

was prolly gewoon het feit dat ik cv ook niet zo leuk vondt, een mislukte poging om het 3D-action te maken vond ik.

enne, aan het dodging zou ik in men eerste run niet te veel probere zuh :p da lukt dan toch nooit, en op easy is dat echt niet nodig... ammo genoeg.
medium valt nog mee, hard = dodging onmisbaar.
probeer gewoon zoveel mogelijk die hoofden deraf te knallen of de knie, das ietsjes gemakkelijker (als het niet lukt en hij valt neer loop er dan gewoon voobij terwijl hij op grond ligt)

F@T LiL' PiGGy

Legacy Member
HC_Daedalus zei:
hmm, kvond code veronica echt niet zo moeilijk :/. ammo plenty. bij RE (GC) zeggen ze me dat ge zombies moet vermijden om kogels te sparen. maar die pakken mij en maken mij de hele tijd dood :cry:
grrraaaa,ik maak u dood :evil:

SHIGSY

Legacy Member
HC_Daedalus zei:
hmm, kvond code veronica echt niet zo moeilijk :/. ammo plenty. bij RE (GC) zeggen ze me dat ge zombies moet vermijden om kogels te sparen. maar die pakken mij en maken mij de hele tijd dood :cry:

Euh, eigenlijk moet je alleen in het begin je kogels sparen en dan zijn de zombies helemaal nog zo snel niet. Beetje sneller lopen zou ik zeggen... ;)

Daedie

Legacy Member
ben nu easy aant spelen met Chris, maar kvind het tot nu to te makkelijk :). volgende keer es jill doen op normal.

bhytre

Legacy Member
met Jill spelen is makkelijker dan met chris,o.a. omdat zij 2 slots meer heeft voor het meedragen van objecten.En met chris ga je sommige zwaardere wapens als de grenade launcher later vinden.
Dit was mijn eerste resi game dat ik ooit had gespeeld en was direct op medium begonnen want easy is gewoon dat,easy :p,maar de eerste 3 spellen waren wel moeilijk als je geen veteraan van de series bent :)
Na het spelen van hard mode is er nog een moeilijkere mode beschikbaar maar dat ga ik niet verklappen,no spoilers he ;)
Anyway this game got me hooked on the series,en vind ik persoonlijk nog de beste dat ik van alle resi games heb gespeeld.
En je moet toch zot zijn van die crimson heads ,echt scary als die op u afstormen :p

soulrippeR

Legacy Member
bhytre zei:
met Jill spelen is makkelijker dan met chris,o.a. omdat zij 2 slots meer heeft voor het meedragen van objecten.En met chris ga je sommige zwaardere wapens als de grenade launcher later vinden.
Dit was mijn eerste resi game dat ik ooit had gespeeld en was direct op medium begonnen want easy is gewoon dat,easy :p,maar de eerste 3 spellen waren wel moeilijk als je geen veteraan van de series bent :)
Na het spelen van hard mode is er nog een moeilijkere mode beschikbaar maar dat ga ik niet verklappen,no spoilers he ;)
Anyway this game got me hooked on the series,en vind ik persoonlijk nog de beste dat ik van alle resi games heb gespeeld.
En je moet toch zot zijn van die crimson heads ,echt scary als die op u afstormen :p
idd me2, atm 0 1 2 3 uitgespeeld nu nog cvx en dan 4 ;)

Daedie

Legacy Member
bhytre zei:
met Jill spelen is makkelijker dan met chris,o.a. omdat zij 2 slots meer heeft voor het meedragen van objecten.En met chris ga je sommige zwaardere wapens als de grenade launcher later vinden.

I know, tis daarom dak chris op easy speel, en jill op medium. moesk Jill op easy doen dan wast al helemaal :sleep: . en chris krijgt geen grenade launcher. en die crimson heads zijn inderdaad freaky, daar loop ik altijd van weg :p (maar de meeste fik ik op voordat ze opstaan :) )

bhytre

Legacy Member
hmm inderdaad was vergeten dat chris geen gr. launcher krijgt ^^
En die crimson heads op voorhand fikken is handig,maar laat ze staan en het wordt ineens wat moeilijker en spooky :p

[NeO]-mtr

Legacy Member
Dodging moete kunnen, in veel situaties kan je gewoon voorbij de zombies lopen hoor. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan