TearsfLuna
Legacy Member
Deus ex Machina zei:das ook een beetje mijn visie, ik vind re4 super, maar ze hadden het iets anders moeten noemen. RE is voor mij ammo besparen en meer weglopen van zombies dan ze bevechten, en puzzels oplossen.
niet een gans dorp in het gezicht roundhousekicken.
lol
Maar je hebt wel gelijk... Het zijn gewoon horrorgames nu en geen survival horror meer.. hetzelfde met silent hill.. homecoming heeft ineens een echt combatsysteem en zelfs op hardest difficulty liep de ammo langs mn oren uit..Kvind het persoonlijk jammer, maar ik denk dat het zo meer mensen aanspreekt :/ Daarom dat k dus nog geregeld Silent Hill 1 en Resident Evil 1/2/3 op mijn psone speel
Da waren nu eens echt zalige games.. plus het nostalgie gevoel dat ik erbij krijg maakt het echt wel af 