Archief - Resident Evil 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Officieel aangekondigd voor eind november 2012

Trailer

Leon & Chris in de hoofdrol precies en terug zombies ^^

Bamboebahr

Legacy Member
ziet er uit alsof het echt wel een verhaal krijgt die goed uit de doeken zal worden gedaan, kzal deze in het oog houden :)

SHIGSY

Legacy Member
Zelfde comment als op mainpage. Zolang het maar weer niet zo gemakkelijk is gelijk het laatste deel en schrikmomenten toch een pak hoger liggen (al lijkt me dat ook weer niet al te moeilijk want bij het laatste deel stond de teller effectief op 0)... Oldschool, daar moeten we naartoe.

ShiryuX

Legacy Member
Trailer = win.

RE4 met RE5 gecombineerd volgens mij (terug meer survival horror terwijl de actie elementen er nog in zitten)...kan enkel goed komen ^^

de hamster

Legacy Member
leuk dat Ashley er terug in zit hoewel het nu lijkt alsof ze eerder met Chris samen gaat werken.

Chris.......heeeeelp!!!!

Mr.Mooch

Legacy Member
Hell yeah, weer eentje om naar uit te kijken. Hoop dat er weer co-op inzit.

Foose

Legacy Member
RE5 was nice, maar té actie gericht. Hopelijk neigt deze maar naar de vorigere versies ;)

ralleke

Legacy Member
dragjeh zei:
RE5 was nice, maar té actie gericht. Hopelijk neigt deze maar naar de vorigere versies ;)

reken er maar niet op.

Het ziet er niet echt naar uit dat Capcom met Resident Evil 6 teruggrijpt naar de formule van de klassieke Resident Evil-games. Dave Turner, head of marketing van Capcom UK, heeft in een interview gezegd dat het actiegerichte Resident Evil 5 het best verkochte deel van de reeks is. De Japanners dromen er ook van om de Call of Duty-fans aan te trekken.

"We hebben de populariteit van Resident Evil aanzienlijk zien toenemen van zodra de serie meer actiegericht werd. Resident Evil 5 is het best verkochte deel van de reeks, dus het houdt steek om deze actiegetinte route te blijven volgen", zegt Turner aan cvg.

ShiryuX

Legacy Member
Er werd 6 player co-op modus aangekondigd. Kan wel leuk worden, maar vond dat 2 net perfect was :p (Alhoewel misschien is 6 player co-op enkel voor een Mercenaries type game?)

Recipe4hate

Legacy Member
Beenhesp zei:
Voor mij mag het ook wel weer de RE 2 feeling zijn :)

Deze moet ik gewoon 1000 keer kunnen reppen!
Re 1, 2 en 3 waren qua stijl veel meer mijn ding dan het gedrocht van een 4.
(imo)

Hmm, aan het filmpje te zien, kan het 'koortsachtige' van Nemesis er wel inzitten. Tof!

Marginal0

Legacy Member
Gvd, moet die trut van een presidentskind er weer inzitten ja. :p

Kon men niet gewoon Claire of Jill nemen als co-main star? Heb ook liever Chris als Leon tbh (die Leon komt precies altijd terug, toch in de RE's die ik speelde), maar goed...

Bart Religion

Legacy Member
't zou dus toch niet om Ashley gaan...

't is Sherry

Cerulean

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Deze moet ik gewoon 1000 keer kunnen reppen!
Re 1, 2 en 3 waren qua stijl veel meer mijn ding dan het gedrocht van een 4.
(imo)

Hmm, aan het filmpje te zien, kan het 'koortsachtige' van Nemesis er wel inzitten. Tof!

RE4 een gedrocht noemen............ :') Man man man...

Foose

Legacy Member
RE4 was goed, maar niet meer dan dat. Tov 1, 2 en 3 was het een héél ander spel.

Mijn favo blijft toch RE1, ik blijf het er benauwd van krijgen als ik nog maar aan die beginscène denk met die kale zombie die uw buddy (Kenneth?) aant opvreten is..

Deus ex Machina

Legacy Member
dragjeh zei:
RE4 was goed, maar niet meer dan dat. Tov 1, 2 en 3 was het een héél ander spel.

Mijn favo blijft toch RE1, ik blijf het er benauwd van krijgen als ik nog maar aan die beginscène denk met die kale zombie die uw buddy (Kenneth?) aant opvreten is..

das ook een beetje mijn visie, ik vind re4 super, maar ze hadden het iets anders moeten noemen. RE is voor mij ammo besparen en meer weglopen van zombies dan ze bevechten, en puzzels oplossen.

niet een gans dorp in het gezicht roundhousekicken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan