Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Flatcat zei:Momenteel bevind ik mij in Big Rapids,Michigan en ik ben net terug van Walmart alwaar ik mij United Offensive heb aangeschaft![]()
Als ik er aan denk zal ik laten weten of het een topper is of een kl0tegame.
Trouwens,om middernacht begeef ik mij ALWEER naar Walmart want dan ligt Star Wars:Battlefront in de rekken. :applause:
, alhoewel ze de tanks mogen uitschakelen voor TDM en SD .....Lord Benno zei:Ik ben daarjuist effe bij game-mania (gent) langsgegaan en gevraagd waneer CoD:UO uitkomt... de winkelbediende keek effe op z'n PC en zei de volgende woorden: Het spel zal op vrijdag 24 september uitkomen... :applause:
dat betekend dat het spel dus nog deze week uikomt :applause:![]()
![]()
![]()
de enige noob ier zijt gij...Gij wilt ma nie snappe da er massa's veelbelovende firma's failliet gaan door het bestaan van die warez...koegras zei:warez noob

Invader zei:het enige wat ik download is lesbische porno


Duivenmelker zei:sullen zijn er meer![]()
Springfield zei:hoi duif "hitler" melker, bye duif "adolf" melker

duif like hitlermp4m3 zei:

really?DaJackal zei:duif like hitler![]()

mp4m3 zei:really?![]()