Archief - Release date voor united offensive!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

neo34040

Legacy Member
Fijn, ik ben blijkbaar één van de weinige liefhebbers van de singleplay, dus ik ren vrijdag naar de dichtstbijzijnde verkoper, en sluit mij dan een paar uur af van de wereld... :niceone:

MAXXUR

Legacy Member
UO is echt leet , ik ben het al sinds 4 dagen online aant spele
geloof mij, echt zalig, want sommige denken, ja cod gekloot door die tanks, maar ge hebt ook maps zonder tanks + die tanks maakt het bangelijk zalig...

imo hebt ge hier pas echt mogelijkheden voor taktieken, ge hebt nl tanks, jeeps, .30's , en dan die leete snipers, eindelijk geen nuubkes die ff wa sniperheadies gaan make :p

THE JOKER SS

Legacy Member
Flatcat zei:
Momenteel bevind ik mij in Big Rapids,Michigan en ik ben net terug van Walmart alwaar ik mij United Offensive heb aangeschaft :woohoo:

Als ik er aan denk zal ik laten weten of het een topper is of een kl0tegame.

Trouwens,om middernacht begeef ik mij ALWEER naar Walmart want dan ligt Star Wars:Battlefront in de rekken. :applause:

off topic , dan zit je in de buurt van die groote golf baan , ook niet zover van Clarkston


en ja UO is the shit :) , alhoewel ze de tanks mogen uitschakelen voor TDM en SD .....

koegras

Legacy Member
Lord Benno zei:
Ik ben daarjuist effe bij game-mania (gent) langsgegaan en gevraagd waneer CoD:UO uitkomt... de winkelbediende keek effe op z'n PC en zei de volgende woorden: Het spel zal op vrijdag 24 september uitkomen... :applause:
dat betekend dat het spel dus nog deze week uikomt :applause: :crazy: :love: :bow:

warez noob

Lord Benno

Legacy Member
koegras zei:
de enige noob ier zijt gij...Gij wilt ma nie snappe da er massa's veelbelovende firma's failliet gaan door het bestaan van die warez...
Ik hoop dat ge beseft da als al de kleiere firma's failliet zijn de giganten als EA en Ubisoft et voor te zeggen hebben op de prijzenmarkt...
en dat zo de games duurder en duurder gaan worden... :angry:

Carrotman

Legacy Member
onze plaatselijke gamewinkel is ook kaputt :)
citaat van op zijn site: FUCK AL DIE ILLEGALE DOWNLOADMENSEN, FUCK OFF, GET A LIFE.

Woopie :)
Spellen download ik gewoon niet... Spellen zoals CoD(UO) moet ge kopen :) :cry:

Blaze the 411

Legacy Member
ja spellekes download ge ni !!!!!!!! da laat ge kope door nen andere en ge pikt nen cd key in een winkel waar ze zo stom zijn om die boekskes in die dooskes te late

zo zen ik en heel men exclan aan cod geraakt behalve dan voor 2 members
die ons hunne install bezorgden !! which is not aproved maar ik ga UO toch waarschijnlijk kope om mij te verontschuldige tegenover de makers :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan