Archief - Release date voor united offensive!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord Benno

Legacy Member
Ik ben daarjuist effe bij game-mania (gent) langsgegaan en gevraagd waneer CoD:UO uitkomt... de winkelbediende keek effe op z'n PC en zei de volgende woorden: Het spel zal op vrijdag 24 september uitkomen... :applause:
dat betekend dat het spel dus nog deze week uikomt :applause: :crazy: :love: :bow:

mp4me

Legacy Member
Lord Benno zei:
Ik ben daarjuist effe bij game-mania (gent) langsgegaan en gevraagd waneer CoD:UO uitkomt... de winkelbediende keek effe op z'n PC en zei de volgende woorden: Het spel zal op vrijdag 24 september uitkomen... :applause:
dat betekend dat het spel dus nog deze week uikomt :applause: :crazy: :love: :bow:
hahaha

eCu-

Legacy Member
Lord Benno zei:
Ik ben daarjuist effe bij game-mania (gent) langsgegaan en gevraagd waneer CoD:UO uitkomt... de winkelbediende keek effe op z'n PC en zei de volgende woorden: Het spel zal op vrijdag 24 september uitkomen... :applause:
dat betekend dat het spel dus nog deze week uikomt :applause: :crazy: :love: :bow:

tell me something I don't know ...

Lord Benno

Legacy Member
eCu- zei:
tell me something I don't know ...

Damn wa voor een zaag zijt gij...
et grootste deel van de mensen wist nie dat et nu al uitkwam en ik wil un da late wete...
ma nee meneer eeft weer iets aan te merke...
ge post ier dingen die irrelevant zijn terwijl er ondertussen mensen zijn die als ze op het forum komen een bericht krijgen dat de srvr 2 busy is.

Lord Benno

Legacy Member
nattuurlijk zijn er ook mensen die zulke games downloade...en hiemee weinig respect tonen voor de maker van deze game... en als er games-developer is die dat respect verdient is het toch wel infinity ward :applause:

Flatcat

Legacy Member
Momenteel bevind ik mij in Big Rapids,Michigan en ik ben net terug van Walmart alwaar ik mij United Offensive heb aangeschaft :woohoo:

Als ik er aan denk zal ik laten weten of het een topper is of een kl0tegame.

Trouwens,om middernacht begeef ik mij ALWEER naar Walmart want dan ligt Star Wars:Battlefront in de rekken. :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan