hmm zijn hier eigenlijlk mensen die ro spelen? ik speel em net en kvind hem echt wel vet ,buite da het soms nogal traag gaat allemaal (wachten op spawn ,dan nog kei ver lopen) ,en de bugs zijn soms irritant ,maar die komen niet zo vaak voor. voor de rest zijn der echt heel knappe maps bij vind ik!