Drone
Legacy Member
Red Orchestra:3.0 Combined Arms is uit, voor de mensen die graag battlefield, cod, mohaa of dod spelen is dit een echte aanrader. Dit spel probeerd zo realistisch mogelijk te zijn dus geen crosshairs of HUD. Dus voor de mensen die echte ww2 fans zijn is dit een echte aanrader het enige nadeel is dat je ut2004 nodig hebt.
official site: http://redorchestramod.gameservers.net/
screens: http://redorchestramod.gameservers.net/forums/index.php?showtopic=4664
ik weet dat dit een ut2004 mod is maar vermits de meeste ut spelers niet zo fan zijn van trage meer realistisch games heb ik het in "shooter general" forum gepost.
greets
official site: http://redorchestramod.gameservers.net/
screens: http://redorchestramod.gameservers.net/forums/index.php?showtopic=4664
ik weet dat dit een ut2004 mod is maar vermits de meeste ut spelers niet zo fan zijn van trage meer realistisch games heb ik het in "shooter general" forum gepost.
greets



