waveshaper
Legacy Member
Hey Mike ... ik hem ook RB:BA eh ... dus als ge eens wilt spele , laat iets weten. Zijn er al belgische squads opgericht enzo ?
BTW in den dreamland staat het voor 27 € , daar kunde dus echt niet voor sukkelen zenne. Ook al is het meer een expansion set dan een nieuw spel, tis zijn geld meer dan waard.
BTW in den dreamland staat het voor 27 € , daar kunde dus echt niet voor sukkelen zenne. Ook al is het meer een expansion set dan een nieuw spel, tis zijn geld meer dan waard.