Archief - Rainbow six 3 : Black Arrow : eerste indruk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

josuwa

Legacy Member
Het is zover , ik stap binnen bij de lokalegamesboer en ga trots met 30 € naar de rekken van Xboxgames ... Ik kijk rond , en rond en rond ...WOOOHOOO daar lag ie dan , Rainbow Six : Black Arrow...voor 30 €. Eerst nog ongeduldig enkele winkels moeten doorlopen met moederlief. Eenmaal thuis ram ik op de eject-knop en vlug ik het vd'tje in mijn Samsung-lade...Na de best wel leuke intro ga ik eens kijken in de Campaign-modus...Het spel is in het begin toch al voor meer gevorderde mensen , ik heb het dan wel gehaald :cool:...Na een paar missies gespeeld te hebben ga ik op Xbox Live!...3.0 is zeer mooi uitgewerkt , je kan nu messages senden (text / voice), een Squad maken...(clan dus de naam van je squad komt voor je nickname als je online speelt , zo hoef je niet je gamertag te veranderen omdat je clan sterft)...En er is een competition mode , die is blijkbaar voor de mensen met een clan... Capture The Flag zit NIET in RS3:BA...maar wel conquest en retrieval ... Van Conquest begreep ik geen zak , en Retrieval is iets met een canistar die ge naar uwe basis moet brengen...De map airport is er nog steeds ! Alleen een klein beetje aangepast... De verdere maps zijn ook mooi ( Milan , castle). Met de graphics is spijtig genoeg niets veranderd , de missies van de single player campagne zijn toch redelijk moeilijk al na het eerste level ook... als je "signed in to xbox live!" zijt word je score van de single player missie op Xbox Live! gezet...ZEKER kopen...voor die 30 € ist mooi meegenomen
.

//edit : Er is geen AK met zoom en Leanen kan wel nog...

ele de ballen he ,
josuwa

nemmo

Legacy Member
Best wel goed maar de maps zijn veel veel te groot geworden..
Die leanbug is er toch uitgewerkt en als je sterft en je quit dan krijg je geen death bij..
Het speelt ook veel anders :)

fixer187

Legacy Member
een vraagje is dit een geheel nieuwe game ( sp en mp ) of Rainbow six 3 met extra levels?

underd316

Legacy Member
Erhm...
retrieval = capture the flag, no? Buiten dan het feit dat flag vervangen is door canister, of zit ik ernaast?

nemmo

Legacy Member
underd316 zei:
Erhm...
retrieval = capture the flag, no? Buiten dan het feit dat flag vervangen is door canister, of zit ik ernaast?
Ja en het is maar met 1 vlag ipv 2

josuwa

Legacy Member
Ja deze game is helemaal stand-alone 10 sp missies , en veel MP

Mike Ty$on

Legacy Member
wie wilt er morgen een potje meespelen? of int weekend?

voeg me toe : Mike Mboma
ik maak wel een server aan ;)

d.C.

Legacy Member
fixer187 zei:
een vraagje is dit een geheel nieuwe game ( sp en mp ) of Rainbow six 3 met extra levels?

Een soort van expansion-pack, maar dan wel stand alone. Is net hetzelfde zoals bij Ghost Recon. Eerst had je de gewone Ghost Recon, en daarna kwam er een nieuwe: Ghost Recon: Island Thunder. Maar die 2de was hetzelfde als de 1ste, enkel andere maps.

Zo is dat nu ook bij Rainbow Six. Black Arrow is gewoon een game met andere maps en campain, en... als extraatje: Live 3.0 enabled ;)

Tazz

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
wie wilt er morgen een potje meespelen? of int weekend?

voeg me toe : Mike Mboma
ik maak wel een server aan ;)

Ik zal u morgen ofzo toevoegen, ik zit mischien na 20u wel op live.

Xiron

Legacy Member
Is het echt echt de moeite om het te kopen ....
Kvond den rb6 echt graaf ...
stomme vraag:p


??

bhytre

Legacy Member
heb het ook al een 5tal dagen,missies zijn wel mega cool als je zo ergens binnenstormt en uw voice command gebruikt maar vind tot nu toe het xbox live gedeelte veel te schokkerig en vrij lame.Zoveel campers die niets liever doen dan ergens afwachten en blijven wachten en blijven campen,kreeg het al van dag 1 op men zenuwen.Het is nu niet een fast paced game maar toch,fucking pussies lol :p
Oh ja en dat f#ck#ng Frans accent van 1 van uw teammates klinkt f#k#ng gay
negative sir! can't do that sir! i mean stfu wie noemt zijn groepsleider sir :p

bhytre

Legacy Member
Lag is het niet ,eerder constante framedrops en het feit dat telenet eigenlijk nog altijd niet snel genoeg is voor xbox live.Het loopt gewoon niet even vlot als in single player.Allee weet het niet zeker misschien moesten ze de framerate wat verminderen voor live fzo maar het neemt een grote deel van de fun weg en maakt het eerder frustrerend om rond te lopen.Voor optimale performance ou telenet toch 25% sneller moeten zijn.

Xiron

Legacy Member
ik heb ook telenet en ik heb nog nooit lag gezien op de live ..
lag ligt niet aan de server maar aan de client zelf heb ik eens gelezen.
Mss hebben er in uw straat nog véél mensen een telenet-verbinding, dat kan mss wel één van de redenen zijn. Bij ons 1 iemand ofzo :ironic:

Frustos

Legacy Member
euh met rb 6 heb ik altijd al lag gehad als ik met meer dan 8 speelde

Mike Ty$on

Legacy Member
Tazz zei:
Ik zal u morgen ofzo toevoegen, ik zit mischien na 20u wel op live.

ik heb je al toegevoegd Tazz ;)

nog iemand die mee wil doen?

soms heb ik ook wel wa lag, best wel klote :(

die nieuwe mode (total conquest) is wel cool, dan moet je met je team 3 transmitters proberen te veroveren en een tijdje vasthouden, wel tof ;) en spelletje kan soms tot 20 minuten duren :woohoo: kan je lekker veel kills maken :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan