Archief - r9800pro/ fx kaartjes/ cs source beta vst

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smokey_3800

Legacy Member
snoob zei:
ie bleef hange
wa zaagt ge noob :o :sleep:
ssst ik kan zien dat ge ne gefrustreerde mens zijt... Hebt ge een tekort aan liefde? Ge wilt misschien wat meer liefde van de cs community.

Ik zal ermee beginnen :love: yes snoob we all love you :love:

stupid nerd

Smokey_3800

Legacy Member
ge hebt gelijk snoob, ik had dat maar moeten lezen...
Er stonden dus wel in 1 reply 1 vraagteken en in het ander 2 vraagtekens.
dus toch niet dezelfde reply :tongue:

snoob

Legacy Member
Smokey_3800 zei:
ge hebt gelijk snoob, ik had dat maar moeten lezen...
Er stonden dus wel in 1 reply 1 vraagteken en in het ander 2 vraagtekens.
dus toch niet dezelfde reply :tongue:

/me drukt enter
blijft hangen
/me denkt da het is omda er char te weinig is
/me zet ? bij en drukt nog 3x op enter

*oeps*

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Retro.Johnson zei:
Ge zegt da ge de R360 core kaart hebt, die kunt ge flashen naar een 9800XT, en ondertussen heb ik ook al gevonden hoe.

En leer lezen aub.


zeg vriend, ik geef u alle info daje wilt, en op 1 misverstand gaje beginnen kakken... kom nu man :s

ik lachte u nie uit, en da was nie persoonlijk op u gericht ffs__ als ge alles zo persoonlijk ga oppakken gaje nog vaak depri zijn in uw leven peisk.

anyway: snoob? klopt da waje zegt?!

Smokey_3800

Legacy Member
twas fun om even te zeveren samen met u snoob :lol:

thx for all the fun :D

maar ik ga er niet verder over door vitten ;)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
snoob zei:
ge zijt allemaal zeveraars

regedit>HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Source\ScreenDXlevel
daar op decimale 80 zette ipv 90 en em draait op directX 8
en das dan enkel cs source
dus gene dx8 op u pc installere

en ja da geeft fps winst
en nee ge kunt da praktisch nie zien zelfs nie @ special effects


alsk da wil verandere, sta der 5a,, en geen 80 :s


never mind, got it ;)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
sorry voor dubbelpost maar:

kheb da ding van snoop ff gedaan. result:

de settings zijn: 1024*768, alles high, reflect water, AA off AF 16x,

met dx 9: 65 fps

met dx 8: 70 fps(maar water ziet er minder mooi uit, althans de voorwerpen in het water, bv: die planken, ook de muren zijn minder scherp van dichtbij)

sypro9000

Legacy Member
snoob zei:
ge zijt allemaal zeveraars

regedit>HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Source\ScreenDXlevel
daar op decimale 80 zette ipv 90 en em draait op directX 8
en das dan enkel cs source
dus gene dx8 op u pc installere

en ja da geeft fps winst
en nee ge kunt da praktisch nie zien zelfs nie @ special effects

haha pwnd :rofl: zoals overal é .... :p
wel es proberen :D is er een mogelijkheid om die real time shit shadows af te zetten ? want mijn 9800 pro heeft dat niet zo graag :)

:UPDATE:

ik heb dat efkes geprobeerd en haal nu met 1024x768 - Alles max - AAOff AFOff - 105 FPS . wat zeker genoeg is maar wrm gvd heb ik nog altijd van die freaking fps drops in de_dust . :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan