Archief - r9800pro/ fx kaartjes/ cs source beta vst

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
als je ff de 3 dingen linkt, kanje men vraag al raden:


nl: is het mogelijk dat ik mijn 9800pro laat draaien op dx8/dx8.1patch zodat ik bij die cs source beta video stress test (vst) draai op dx8?!

gewoon omdak graag zou zien of ik er erg op vooruit gegaan ben met dees kaartje(kwa fps)

Retro.Johnson

Legacy Member
:offtopic: hebt ge u een 9800 pro gekocht ?

zoja waar, voor welk prijs, en welke specificaties.

ook uw vorig fx kaartje liefst vermelden :x

kan ook in pm gebeuren ;)

:offtopic:

MUSTIE

Legacy Member
kdenk ook dat hij automatisch de dx9 gebruikt,
maar je kan ook je dx9 eraf smijten en de dx8 erop zetten :)

PaLaDiN

Legacy Member
kan je doom een cmd in console doen maar vraag me niet welke dacht dat die op Firesquad stond bij hun artikel over GF FX met source engine

blaZe

Legacy Member
you know the drill :sad:

geen juiste prefix plus je had dus blijkbaar de sticky ivm CS:S thread niets gelezen.

moved, en doe het geen 2e maal aub ;)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Retro.Johnson zei:
:offtopic: hebt ge u een 9800 pro gekocht ?

zoja waar, voor welk prijs, en welke specificaties.

ook uw vorig fx kaartje liefst vermelden :x

kan ook in pm gebeuren ;)

:offtopic:


kheb die 9800pro al vóór dat cs source beta erwas, ik had hiervoor een 9600xt en daarvoor een gf 4 ti 4200,, dus ik vrees dak u nie kan helpen.

ik heb die 9800 nog voor 200 euro gekocht, wel eentje met een r360 core=> overclockbaar tot 9800xt, en vga silencer arctic cooling.


anyway, als ik dx9 erafgooi, en dx 8 erop, gaat die toch zagen da ik geen dx9 op men pc heb.

Retro.Johnson

Legacy Member
kan da easy geflashed worden ?!

zijn er manuals voor ?

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Retro.Johnson zei:
kan da easy geflashed worden ?!

zijn er manuals voor ?


kzou men 9800pro niet flashen naar ne fx, da kan gewoon NIET goe uitdraaien :rofl:

maar kijk, ze zetten daar opties in van verschillende gfx kwaliteit enzo,

ze zouden der beter nog optie bijzetten: run with dx8 effects


@aart:

ik gon vanaf 7/8 september bijscholing doen in denderleeuw :unsure:

Fraggie

Legacy Member
& moest je nu met xbois de naam van je kaart veranderen naar FX 5700 ofzo
mss leest em die naam & draai ie dx8.1

Smokey_3800

Legacy Member
euhm ffe :offtopic:

Welke merk van kaart zou ik het beste kopen als ik een Radeon 9800pro wil hebben??

Lucian

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
kzou men 9800pro niet flashen naar ne fx, da kan gewoon NIET goe uitdraaien :rofl:

maar kijk, ze zetten daar opties in van verschillende gfx kwaliteit enzo,

ze zouden der beter nog optie bijzetten: run with dx8 effects


@aart:

ik gon vanaf 7/8 september bijscholing doen in denderleeuw :unsure:

als je zelf zen vraag nie snapt moede hem nie uitlache zenne :niceone:
lees zelf es tegoei

Retro.Johnson

Legacy Member
Ge zegt da ge de R360 core kaart hebt, die kunt ge flashen naar een 9800XT, en ondertussen heb ik ook al gevonden hoe.

En leer lezen aub.

snoob

Legacy Member
ge zijt allemaal zeveraars

regedit>HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Source\ScreenDXlevel
daar op decimale 80 zette ipv 90 en em draait op directX 8
en das dan enkel cs source
dus gene dx8 op u pc installere

en ja da geeft fps winst
en nee ge kunt da praktisch nie zien zelfs nie @ special effects

Smokey_3800

Legacy Member
misschien als ge et op 7 zet, dan hedde pfs winst want dan laat de engine een hele hoop effects niet zien... zelfs geen retinal whateverding @ flash, etc ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan