kSeon?
Legacy Member
DoomedByZizZ zei:Ik snap niet wat iedereen ligt te zeiken over die screens....
Zoals de kleutertjes alleen naar de prentjes kunnen kijken >>> in de preview staat dat die screens slechts uit een héél klein deel van het spelen komen en dat Raven zegt dar er véél variatie in de levels zal zitten.....Dus wrom niet gwn w8en op meer info vooraleer je een spel gaat "afbreken" op basis van een paar screens....Gamers zijn tog slimmer dan dit ?lol
Enfin; imo ziet het er wel nice uit, en ze gebruiken alvast high res textures in vergelijking met doom3; Models zijn echt VET , kvind het leveldesign erook sweet uitzien, coole textures etc....
imo
waarom vind ik dat het er beter kan uit zien? wel, check: deze game komt uit rond 2007 ofzo, wanneer dus ook unreal3.0 uitkomt, en n/o maar op die idd PAAR screens van unreal3.0 zag het er VEEL vetter uit dan qIV.
maja wie ben ik met mijn eigen mening

lol 


