Archief - Quake IV de eerste scans!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kSeon?

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Ik snap niet wat iedereen ligt te zeiken over die screens....

Zoals de kleutertjes alleen naar de prentjes kunnen kijken >>> in de preview staat dat die screens slechts uit een héél klein deel van het spelen komen en dat Raven zegt dar er véél variatie in de levels zal zitten.....Dus wrom niet gwn w8en op meer info vooraleer je een spel gaat "afbreken" op basis van een paar screens....Gamers zijn tog slimmer dan dit ? :unsure: lol

Enfin; imo ziet het er wel nice uit, en ze gebruiken alvast high res textures in vergelijking met doom3; Models zijn echt VET , kvind het leveldesign erook sweet uitzien, coole textures etc....

imo

waarom vind ik dat het er beter kan uit zien? wel, check: deze game komt uit rond 2007 ofzo, wanneer dus ook unreal3.0 uitkomt, en n/o maar op die idd PAAR screens van unreal3.0 zag het er VEEL vetter uit dan qIV.

maja wie ben ik met mijn eigen mening :sleep:

BerT

Legacy Member
tgaat em om de movement en niet op de graphics ...
Iedere zichzelf respecterende gamer zet al die pracht en praal uit om zich te kunne focuse op het noodzakelijke en dat is fraggen :)

Als je mooie prentjes wilt zien kan je beter op vakantie gaan of wat benchmarks draaien :)

Lunake

Legacy Member
smalle zei:
lunake, ge zijt ne piemel, die urls werken wel

ja die werken, ma die van de newspost, op da forum, zijn weggehaald, die heb ik gemist bedoel ik :)
SLIMZAAD :) ja twas nie uidelijk van mij ma tmoest snel gaan =p
ik own u toch op Q3 voetbal (c) occ :]

Yo-Han

Legacy Member
ge kunt een engine die maar binnen 2 jaar gaat gereleased worden niet vergelijken met een engine die nu al uit is en draait op de huidge systemen

deze topic is about Quake4(tjah hoe toevallig op de doom3 engine) ge kunt veel verschillende wagens rond eenzelfde moter bouwen ;)

Als de MP echt jummpads etc gaat hebben..de SP veel variatie, war, vehicles en als ik nog eens op het einde een stroggos word(denk hier aan Rune waar je op het einde zelf een god werd)..kan het wel eens een knalgame worden met schitterende graphics...de scans stralen voor mij toch wel de Quake2 sfeer uit..koud cyber metaalachtig..alleen dat ze wat minder bruin rood grijs zijn :D

Blackend

Legacy Member
movement = zeer belangrijk...

Hopelijk promode style met goede dubbeljump (daarmee bedoel ik dan.. jump + jump op hoger object => boost naar boven) met beetje air control samen met jumppad maar ook niet teveel (maakt het spel wat noobish)

Teleporters mogen niet ontbreken ! :)

kSeon?

Legacy Member
BerT zei:
tgaat em om de movement en niet op de graphics ...
Iedere zichzelf respecterende gamer zet al die pracht en praal uit om zich te kunne focuse op het noodzakelijke en dat is fraggen :)

Als je mooie prentjes wilt zien kan je beter op vakantie gaan of wat benchmarks draaien :)


ofc, maar de lat wordt steeds hoger gelegd qua gfx, en in tegenstelling tot wat jij zegt zet NIET iedereen de gfx op het laagste. Er zijn ook mensen die gewoon genieten vd gfx en ondertss nog ff lekker fraggen.

(en nee, ik ben er niet zo een, ik wil u zelf menne rtcw cfg geven van in de tijd toen picmip 5 enzo nog mocht)

Lunake

Legacy Member
Blackend zei:
movement = zeer belangrijk...

Hopelijk promode style met goede dubbeljump (daarmee bedoel ik dan.. jump + jump op hoger object => boost naar boven) met beetje air control samen met jumppad maar ook niet teveel (maakt het spel wat noobish)

Teleporters mogen niet ontbreken ! :)

promode is gay

BaNoRaC

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Ik snap niet wat iedereen ligt te zeiken over die screens....

Zoals de kleutertjes alleen naar de prentjes kunnen kijken >>> in de preview staat dat die screens slechts uit een héél klein deel van het spelen komen en dat Raven zegt dar er véél variatie in de levels zal zitten.....Dus wrom niet gwn w8en op meer info vooraleer je een spel gaat "afbreken" op basis van een paar screens....Gamers zijn tog slimmer dan dit ? :unsure: lol

Enfin; imo ziet het er wel nice uit, en ze gebruiken alvast high res textures in vergelijking met doom3; Models zijn echt VET , kvind het leveldesign erook sweet uitzien, coole textures etc....

imo

de dag dat jij en luna stoppen met whinen ben ik gelukkig :love:

Lunake

Legacy Member
ma ket
ik ben al lang gestopt :)

ik euhm, "val U gewoon lastig" =))))))))))





7!

ElemenTiM

Legacy Member
kSeon? zei:
ofc, maar de lat wordt steeds hoger gelegd qua gfx, en in tegenstelling tot wat jij zegt zet NIET iedereen de gfx op het laagste. Er zijn ook mensen die gewoon genieten vd gfx en ondertss nog ff lekker fraggen.

(en nee, ik ben er niet zo een, ik wil u zelf menne rtcw cfg geven van in de tijd toen picmip 5 enzo nog mocht)



hehe, good ol' times :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan