Archief - Quake IV de eerste scans!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kSeon?

Legacy Member
kvond de TES:IV engine qua gfx wel wat indrukwekkender.

but nonetheless ziet er goed uit.

Z!zZ

Legacy Member
Sweer een verstandige vergelijking van u ....:ironic:

Het beeld word volledig

btw; Die space ships zien er vet uit =)

kseon; nevermind, ik vergat ff dat ik moet stoppen met flamen....:X

kSeon?

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Sweer een verstandige vergelijking van u ....:ironic:

Het beeld word volledig

btw; Die space ships zien er vet uit =)

kseon; nevermind, ik vergat ff dat ik moet stoppen met flamen....:X

ge moet niet editen jongen...

spijtig dakket nie gezien heb, anyway grow up... ik vind TES IV der veel beter uitzien, they call that: own opinion. zoek het ff op in het woordenboek.


en maak ik een vergelijking? kzie er geen buiten de GFX, en wacht ff is dat ook verschillend per genre? gebruik ff die kleine herseninhoud van je. :niceone:

Mod: Lk: dat constante over en weer geprik begint mijn keel uit te hangen... :evil:

FoRCe

Legacy Member
maak maybe een nieuw subforum quake4, dan kunde daar wa gaan whinen.

SpYdR0

Legacy Member
haha good one FoRCe ;)

voor de geïnteresseerde "niet whiners" ;)

(dit heb ik gepost als reactie op het nieuws van praga)

http://www.jucaushii.ro/imgcateg_845.html

en

http://www.planetquake.de/

voor wie de scans heeft gemist

enkele feiten (bron shacknews)

- Quake 4 is a direct sequel to Quake 2, takes place just hours after the event of that game.
- During most of the game, you are fighting with other marines, however there will be solo missions.
- Some missions take place inside, others outside. You'll get to use vehicles at times.
- You're part of a military campaign attacking the Strogg homeworld.
- Returning weapons so far: blaster, machine gun, nailgun, shotgun.
- Multiplayer: "The multiplayer experience is more akin to Quake III: Arena", no vehicles.
- "With Doom 3 it was horror. With Quake IV, it's war."

Z!zZ

Legacy Member
" -Multiplayer: "The multiplayer experience is more akin to Quake III: Arena", no vehicles."

Dat is het geilste stukje text dat ik in maanden heb gelezen....:X

@Force; make it happen kweker ;)

Moloch

Legacy Member
nerges zie ik die scans, ofwel zijn ze verwijderd of teveel bandwidth... :(

Blackend

Legacy Member
Graphics maken voor mij niets uit, ik hoop echter wel dat het in een beetje fleurige kleuren is, want dat donker en duister zijn we nu wel al beu gezien...

Ik hoop dat ze zich gaan concentreren met gameplay, online gaming, wapens en een supersnelle gameplay! Verder zorgen dat een wagen niet te sterk is en ook niet te veel domme restricties in het spel (ala 2x strafejumpen, dan snelheid kwijt in test demo van Quake3)

SpYdR0

Legacy Member
Moloch zei:
nerges zie ik die scans, ofwel zijn ze verwijderd of teveel bandwidth... :(

lees mijn post dan eens!
ik gaf 2 links met de scans op, werken perfect zenne :ironic:

Lunake

Legacy Member
ik ben te laat, nix gezien
die urls die hier staan van die kerel wiek zn naam nie gezien heb, met die review in da pc magazine,

tbh?

ROFLOLMFAO
rip-off doom3

alleen die quote ownt van QUAKE IV IS WAR :D

Z!zZ

Legacy Member
Ik snap niet wat iedereen ligt te zeiken over die screens....

Zoals de kleutertjes alleen naar de prentjes kunnen kijken >>> in de preview staat dat die screens slechts uit een héél klein deel van het spelen komen en dat Raven zegt dar er véél variatie in de levels zal zitten.....Dus wrom niet gwn w8en op meer info vooraleer je een spel gaat "afbreken" op basis van een paar screens....Gamers zijn tog slimmer dan dit ? :unsure: lol

Enfin; imo ziet het er wel nice uit, en ze gebruiken alvast high res textures in vergelijking met doom3; Models zijn echt VET , kvind het leveldesign erook sweet uitzien, coole textures etc....

imo

Inv

Legacy Member
Kweet ni, ze zien er nogal "doom3 alike" uit, mja idd, op 4 screens kunde u mening nog ni make eh
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan