*shafter*
Legacy Member
Is het mogelijk om dieje "You have the flag, Your team has the enenmy Flag, Red leads etc" weg te krijgen?
Btw zijn de telenet server ni totaal fucked up nu? Iedereen heeft int verleden zitten zagen over whine,spam etc maar nu zitten imo met 2 lege servers...Behalve wa 1vs1'kes en wa cfg testen gebeurt daar ni, of heb ik het mis? Vroeger zat de 2de server stampvol tussen 12.00 en 00.00, kvind da spijtig dat het nimmer zo is, imo hebde met die kleine minderheid op dit forum een beslissing genomen, alles zitten veranderen, wat als resultaat heeft dat er 2 lege servers zijn...Kvind spijtig, telenet was ideaal om is wa stoom af te laten als ge s'avonds thuis kwam of s'morgens u verveelde, twas mss whine, spam, maar geloof mij, de server zat den hele dag STAMPvol, ik doe een ruwe schatting, 100 bezoekers op nen dag (voor een game van 1999)? zijn er stats van tn server? Ik probeer hier zo min mogelijk "verwijt-de-mods/refs-etc-" post van te maken, want ik weet dat ze veel moeite doen om die servers running te houden en allemaal wel zouden willen dat er 2 volle servers waren, maar imo moet er NU toch wel iets gebeuren (want persoonlijk vind ik de 2 servers nutteloos atm), tn is ideaal voor mij (en ik ben ni den enigste denk ik)...zeer lage ping, allemaal belgen, momenten van super goeie sfeer...
k'vind spijtig
Btw zijn de telenet server ni totaal fucked up nu? Iedereen heeft int verleden zitten zagen over whine,spam etc maar nu zitten imo met 2 lege servers...Behalve wa 1vs1'kes en wa cfg testen gebeurt daar ni, of heb ik het mis? Vroeger zat de 2de server stampvol tussen 12.00 en 00.00, kvind da spijtig dat het nimmer zo is, imo hebde met die kleine minderheid op dit forum een beslissing genomen, alles zitten veranderen, wat als resultaat heeft dat er 2 lege servers zijn...Kvind spijtig, telenet was ideaal om is wa stoom af te laten als ge s'avonds thuis kwam of s'morgens u verveelde, twas mss whine, spam, maar geloof mij, de server zat den hele dag STAMPvol, ik doe een ruwe schatting, 100 bezoekers op nen dag (voor een game van 1999)? zijn er stats van tn server? Ik probeer hier zo min mogelijk "verwijt-de-mods/refs-etc-" post van te maken, want ik weet dat ze veel moeite doen om die servers running te houden en allemaal wel zouden willen dat er 2 volle servers waren, maar imo moet er NU toch wel iets gebeuren (want persoonlijk vind ik de 2 servers nutteloos atm), tn is ideaal voor mij (en ik ben ni den enigste denk ik)...zeer lage ping, allemaal belgen, momenten van super goeie sfeer...
k'vind spijtig



