Archief - q3 stem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*shafter*

Legacy Member
Is het mogelijk om dieje "You have the flag, Your team has the enenmy Flag, Red leads etc" weg te krijgen?


Btw zijn de telenet server ni totaal fucked up nu? Iedereen heeft int verleden zitten zagen over whine,spam etc maar nu zitten imo met 2 lege servers...Behalve wa 1vs1'kes en wa cfg testen gebeurt daar ni, of heb ik het mis? Vroeger zat de 2de server stampvol tussen 12.00 en 00.00, kvind da spijtig dat het nimmer zo is, imo hebde met die kleine minderheid op dit forum een beslissing genomen, alles zitten veranderen, wat als resultaat heeft dat er 2 lege servers zijn...Kvind spijtig, telenet was ideaal om is wa stoom af te laten als ge s'avonds thuis kwam of s'morgens u verveelde, twas mss whine, spam, maar geloof mij, de server zat den hele dag STAMPvol, ik doe een ruwe schatting, 100 bezoekers op nen dag (voor een game van 1999)? zijn er stats van tn server? Ik probeer hier zo min mogelijk "verwijt-de-mods/refs-etc-" post van te maken, want ik weet dat ze veel moeite doen om die servers running te houden en allemaal wel zouden willen dat er 2 volle servers waren, maar imo moet er NU toch wel iets gebeuren (want persoonlijk vind ik de 2 servers nutteloos atm), tn is ideaal voor mij (en ik ben ni den enigste denk ik)...zeer lage ping, allemaal belgen, momenten van super goeie sfeer...

k'vind spijtig

BaNoRaC

Legacy Member
overlaatst ebbek er na een half jaar -> jaar een strug opgezeten en er kwam wel vol zen

zelfs alle sletjes :applause:

Blackend

Legacy Member
Uhm... er is fundamenteel niets veranderd aan de CA server? Het is altijd CA standaard mode gebleven, met alle opties etc erbij... het enige wat eraan veranderd is zijn wat extra mogelijkheden en dat de server wat stabieler is...

Quake 3 is 5 jaar oud, wat wilde dat ze dat nog vollenbak gaan spelen in België, het land met een kleine Q3 community... (ze maar naar NL, daar is Q3 nog vollenbak levend ze)

En server I is ook nog altijd alle modes die er altijd geweest zijn: CTF en TDM.. (en sinds kort dus 1v1, Freeze, ...) en beter nog eeN 1v1ke dat er gespeeld wordt dan helemaal niets he...

Telenet Servers zijn voor mij ook heel goed qua ping enzo... alleen zit er gewoon geen volk op...

en @ u vraag: cg_oldctfsounds 1 ofzo moet ge doen, dan krijgde gewoon geluidseffecten als de vlag weg is. (maar red leads etc blijft)

*shafter*

Legacy Member
ik zeg ni dat er atm iets mis is met de server, maar int verleden is er zoveel verandert geweest, toch 2 tdm/ctf servers, ca er efkes af, voten naar cpm ca, etc, waardoor imo het q3volk zene q3 cd aan de kant leg of een ander ip zoekt...

*shafter*

Legacy Member
wete ik speel met cg_nochatbeep 1, kzien den helft van den tijd eigenlijk ni wat mensen zeggen dus noprob

FoRCe

Legacy Member
khebbet niet over skill hoor mayhem, ma over zeikende hollanders :)

Mayh3M

Legacy Member
FoRCe zei:
khebbet niet over skill hoor mayhem, ma over zeikende hollanders :)
véél meer gezaag op tn CA (indertijd toch, nu zit er toch nooit niemand) dan op xs4all CTF servers hoor :)

Inv

Legacy Member
Mja, vandemiddag zat der toch wel wa man op de server, ma ze whinen zo hard eh :(

(vooral dieje chx ofzo)

Lunake

Legacy Member
ge moet al sjans hebbe voor een plaats op xs4all (ctf dan)
xs4all ca, zuigt aars tbh..

en tegewoordig kome er veel ECHT WHINENDE UK'ers op ca :\ echt ban geve ask die nog ns zie whine

lang leve mijn geheuge met credits :D

*shafter*

Legacy Member
ksnap eigenlijk nog altijd ni het probleem van whine ze, zet dan chat mode af he als ge niks moogt zeggen, tis maar een spelleke ze, 80% doet da voor de lol en gewoon om te zwanzen, gewoon ne funny reply geven ofzo en das in orde..ni van:Och luckor.. wa ist u moeder is een hoer... want dan krijgde een straat zonder einde...

FragNeger

Legacy Member
*shafter* zei:
Is het mogelijk om dieje "You have the flag, Your team has the enenmy Flag, Red leads etc" weg te krijgen?

In cpma hebt ge een optie om die voiceovers weg te krijgen.
Code:
cg_oldCTFSounds <0|1|2> (default = 2)
	  0 - TA sounds, with voiceovers on captures, flag pickups, etc.
	  1 - Near-worthless Q3 1.17 sounds, same for both teams
	* 2 - Team-specific sounds, no voiceovers
    Also controls non-leadchange FTDM end-of-round announcements.

Wat doet cg_oldCTFSounds 2?
Code:
        uses mostly the old sounds for YOUR team's actions
		take enemy flag: four deep "urnks"  :P
		return our flag: single "knock"
		cap enemy flag: single fanfare from TA
	and TA sounds (but not the gay voices) for the enemy's
		take your flag: bigass alarm
		return their flag: three "knocks"
		cap your flag: lower-pitched "duh-duhh" noise  :P
	so you can actually tell WHICH flag is involved now, without
	needing to check the hud. note that the sounds are "US" and "THEM"
	so they're always the same for YOU no matter which team you're on

Lashknife

Legacy Member
offtopic: als je [ code ] tags gebruikt, krijg je hetzelfde effect voor whitespacing etcetera als de [ php ] tag, maar flippen de kleurtjes niet omdat het forum niet moet denken dat je php code aant scripten bent... kwestie van het board eigenlijk op een goeie manier te gebruiken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan