mijn mededeling op goedkope server gebied:
ik heb 2 servers online staan een publik en een private geen lagg en ik betaal een schrijntje voor de servers.
ik heb 2 maanden een contract bij ze lopen en ik heb het verlengt met 8 maanden .
prijzen : 1euro per slots zoals private als de publik
ik heb een 12 slots private (12 euro) en een 20 slots publik (20euro) is goedkoop als maar wezen kan en ts doen ze gratis
medal of honor allies assault game :
84.244.163.71:12207
84.244.163.71:12208
check de pings zelf maar
ze doen ook cs 1.6!!!!!!!
geen lag niks ik heb 1 x problemen gehad dat 1 server lag kreeg ik heb hem via msn gevraagt binnen 5 minuten was ie gereboot plus reset bleek dat er een error was maar is gelijk verholpen nou betere service is er niet
www.mirnes.be nieuw site is onderweg door uitbreiding
en voor een server direct online te zetten doet ie het voor juh contact :
[email protected]
ik wil graag jullie mening hierover hebben !!
met vriendelijke groet Big^Momma