Archief - Q > Ervaring met goeie server hosting?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ZoltaN!

Legacy Member
vandaag war gespeeld op server van Creativehosting.nl en pings tusse 20-40. alles ging vlot enzo.
kheb de prijzen nagekeken: 15 € voor 12-server slot ( privé ) Das toch al weinig ...

BeeLz

Legacy Member
PointDexter zei:
€85 euro voor nen public met 14 slots? Gedeeld door 5 is €17 per persoon in een maand... ge moet dan nog es per 3 maand betalen.. das al een paar pakken twix en een paar blikskes cola he ;)

waarom hebde ne public nodig, publics genoeg om met je clan op te spelen ...

PointDexter

Legacy Member
BeeLz zei:
waarom hebde ne public nodig, publics genoeg om met je clan op te spelen ...

owned by BeeLz... :crazy:

Mja, mss voor de sfeer of zo... :confused: Tis toch altijd fun als mensen die niet in je clan zitten es op je pub komen en als er dan nog eens wa plugins zijn is da altijd leuk... Een server zonder pass, hoera :woohoo:

BeeLz

Legacy Member
die bs over reg vind ik tegenwoordig echt wel schitterend, 1j geleden hoorde mss afentoe eens iemand zeiken dat niks aankwam maar tegenwoordig is de eerste reactie als iemand dood is, de reg ! zoveel verschil maakt da nie uit, beetje aan server cfg, maar het verschil tussen schot in borst of kop is banaal klein, schiet nog 1x en hij is dood, heeft eerder te maken met hitboxen van cs die fucked zijn, en ja je aim natuurlijk

BeeLz

Legacy Member
PointDexter zei:
owned by BeeLz... :crazy:

Mja, mss voor de sfeer of zo... :confused: Tis toch altijd fun als mensen die niet in je clan zitten es op je pub komen en als er dan nog eens wa plugins zijn is da altijd leuk... Een server zonder pass, hoera :woohoo:

tja, daar zou ik nog geen 10€ voor geven :)

PointDexter

Legacy Member
Mja, mss is een private warserver dan toch evengoed he... Kunt er evenveel fun beleven eigenlijk... En ge kunt er natuurlijk altijd uw pass efkes van smijten he (als da lukt natuurlijk), maar dan best wel zorgen dat uwe host da nie ziet eh :unsure:

LeBram_James

Legacy Member
Ge kunt ook de pass in de naam van de server doen (heb da al is gezien in den tijd van 1.5)

Ma dno of da nog lukt (mss zijn de hostingbedrijven niet zo stom meer :woohoo: )

Big^Momma

Legacy Member
mijn mededeling op goedkope server gebied:

ik heb 2 servers online staan een publik en een private geen lagg en ik betaal een schrijntje voor de servers.
ik heb 2 maanden een contract bij ze lopen en ik heb het verlengt met 8 maanden .

prijzen : 1euro per slots zoals private als de publik
ik heb een 12 slots private (12 euro) en een 20 slots publik (20euro) is goedkoop als maar wezen kan en ts doen ze gratis

medal of honor allies assault game :
84.244.163.71:12207
84.244.163.71:12208
check de pings zelf maar
ze doen ook cs 1.6!!!!!!!

geen lag niks ik heb 1 x problemen gehad dat 1 server lag kreeg ik heb hem via msn gevraagt binnen 5 minuten was ie gereboot plus reset bleek dat er een error was maar is gelijk verholpen nou betere service is er niet

www.mirnes.be nieuw site is onderweg door uitbreiding
en voor een server direct online te zetten doet ie het voor juh contact :[email protected]

ik wil graag jullie mening hierover hebben !!

met vriendelijke groet Big^Momma

boostah

Legacy Member
BeeLz zei:
die bs over reg vind ik tegenwoordig echt wel schitterend, 1j geleden hoorde mss afentoe eens iemand zeiken dat niks aankwam maar tegenwoordig is de eerste reactie als iemand dood is, de reg ! zoveel verschil maakt da nie uit, beetje aan server cfg, maar het verschil tussen schot in borst of kop is banaal klein, schiet nog 1x en hij is dood, heeft eerder te maken met hitboxen van cs die fucked zijn, en ja je aim natuurlijk

omg wa denkte da iedereen bedoelt met reg: juist ja de hitboxes

en nee da is eigenlijk geen probleem meer de hitboxes kloppen, MAAR er zijn zoveel mensen die met rates foefelen waardoor ze van geen kloten meer reggen (dus hitboxes ni meer te raken vallen)

en btw css is ni meer lijk 2 jaar geleden, die hitboxes kloppen dus wel, tenminste als ge weet hoe interp enzo in te stellen (+ adsl 5 ping op de techborn server :p rates: 100 100 25000)

azerty_2006

Legacy Member
Kan iemand eens vertellen of de telenet servers die ge hier kunt huren een beetje de moeite zijn ?
Ben ook op zoek....
En euh, die prijzen is da per maand of zo ? :unsure:

grinshu

Legacy Member
BeeLz zei:
die bs over reg vind ik tegenwoordig echt wel schitterend, 1j geleden hoorde mss afentoe eens iemand zeiken dat niks aankwam maar tegenwoordig is de eerste reactie als iemand dood is, de reg ! zoveel verschil maakt da nie uit, beetje aan server cfg, maar het verschil tussen schot in borst of kop is banaal klein, schiet nog 1x en hij is dood, heeft eerder te maken met hitboxen van cs die fucked zijn, en ja je aim natuurlijk
idd
smoes nr1 op pandora :doh:

en boostah: de boodschap "pandora regt weer voor gene meter" zijn echt niet bedoeld op de hitboxes
reg gaat altijd over de server

als ge de keren moest tellen dat mensen zagen op pandora servers, over reg enzo :sleep:

Questro

Legacy Member
azerty_2006 zei:
Kan iemand eens vertellen of de telenet servers die ge hier kunt huren een beetje de moeite zijn ?
Ben ook op zoek....
En euh, die prijzen is da per maand of zo ? :unsure:

die zijn van gameservers.net
zijn heel goede kwaliteit ma ook duur (al zeg ik het zelf ben daar admin ^^ )
techborn servers vind ik geweldig om op te spelen reggen alles wat ze moeten reggen weet alleen nix van prijs af :p :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan