FuSionX
Legacy Member
Ceasarke zei:agree
Ik gebruik ook Quality-servers![]()
Join the Club

Quality-Servers.nl - S y r o T e c h - ClanServer
18 € per maand vo clanserver --> Vree content van
en bnc's zijn ook goedkoop voor 5€ 20 bncs
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ceasarke zei:agree
Ik gebruik ook Quality-servers![]()

FuSionX zei:Join the Club
Quality-Servers.nl - S y r o T e c h - ClanServer
18 € per maand vo clanserver --> Vree content van
en bnc's zijn ook goedkoop voor 5€ 20 bncs

bouncer, om 24/24 7/7 (allesinds, als hij nooit down is) op IRC te blijven.PointDexter zei:

The_dark_Seppe zei:bouncer, om 24/24 7/7 (allesinds, als hij nooit down is) op IRC te blijven.
IRC= Internet Relay Chat, plaats waar meerdere gamers bijeenkomen![]()
rofl, Average ping 20/30, da haal ik ook in NLSangoku zei:Ever wanted to play online like you would on lan?
Finally a serverhost has stepped up to deliver servers that quite frankly can be called SUPERservers. Boosted like many proteams private servers, these servers have a framerate of 200 instead of the usual 50. Finally your spray will be without crazy recoil, your shots will register and you will be able to practice properly!
Hosted at Zaventem you will get low ping servers for a very good price. These servers are the same that Defusekids uses and you can test out the registery on this very heavily loaded CSDM server:
213.193.231.148:27015 #DefuseKids CSDM Public by http://GameServers.LinuxSystems.be.
You will see that these superboosted servers can deal with any stress!
Order now and get all sorts of discounts!
Check it out http://gameservers.linuxsystems.be/dk-kit.txt <- here !!!
The_dark_Seppe zei:rofl, Average ping 20/30, da haal ik ook in NL![]()
eeh.. Die FPS is gewoon met FPSbooster, dat kan iedereenSangoku zei:ik heb 8 ping maar das dan ook omdat ik geen shitnoob ben zoals gij die denkt da ping alles is... kijk beke verder dan uw neus lang is en ping zelf de server en test ze uit, 200fps is zowiezo 4 keer beter dan eender welke server in NEDERLAND en BELGIE

The_dark_Seppe zei:eeh.. Die FPS is gewoon met FPSbooster, dat kan iedereen
Reg heb ik al van iemand gehoord dat die zuigde, verder moet ik daar dus ook nix van weten.
wat een mening zeg MeetriX zei:is geen fpsbooster vriend.
en vooraleer ge uw groot bakkes opzet, begin met een btw nr aan te vragen meneer the_black_seppe
Wat heeft dat met de zaak te maken, en ik kan u verzekeren dat City17.nl legaal in orde is, en dat ik dan ook nix met City17 te maken heb?MeetriX zei:is geen fpsbooster vriend.
en vooraleer ge uw groot bakkes opzet, begin met een btw nr aan te vragen meneer the_black_seppe
The_dark_Seppe zei:Wat heeft dat met de zaak te maken, en ik kan u verzekeren dat City17.nl legaal in orde is, en dat ik dan ook nix met City17 te maken heb?

nameless zei:ik snap nie waarom da elke clan pub nodig heeft
da heeft geen nut ...

hehe dat was ik eerst van plan, maar sommige clans hebben al webhosting en/of ventrilozwep zei:Om het pakket wat aantrekkelijker te maken zou ik voorstellen er een 6slots ventrilo bij te leveren maja this maar een tip.
Weet ook niet juist wat zo ne server kost maar denk dat het al een redelijke sterke prijs is toch om het aantrekkelijker te maken voor clans zal je hier eens over na moete denken.


