Archief - Q > Ervaring met goeie server hosting?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FuSionX

Legacy Member
Ceasarke zei:
agree :)
Ik gebruik ook Quality-servers ;)

Join the Club :D
Quality-Servers.nl - S y r o T e c h - ClanServer
18 € per maand vo clanserver --> Vree content van
en bnc's zijn ook goedkoop voor 5€ 20 bncs

PointDexter

Legacy Member
FuSionX zei:
Join the Club :D
Quality-Servers.nl - S y r o T e c h - ClanServer
18 € per maand vo clanserver --> Vree content van
en bnc's zijn ook goedkoop voor 5€ 20 bncs

bnc? :unsure:

SeppaR

Legacy Member
PointDexter zei:
bouncer, om 24/24 7/7 (allesinds, als hij nooit down is) op IRC te blijven.
IRC= Internet Relay Chat, plaats waar meerdere gamers bijeenkomen ;)

PointDexter

Legacy Member
The_dark_Seppe zei:
bouncer, om 24/24 7/7 (allesinds, als hij nooit down is) op IRC te blijven.
IRC= Internet Relay Chat, plaats waar meerdere gamers bijeenkomen ;)

Dat laatste wist ik ook wel min of meer ;)

Kan iemand me eens zeggen wat VoiceCom is? Is dat een soort Ventrilo?

zwep

Legacy Member
rcon status in console duwen en dan zie je direct wat voor shitservers ze in de benelux verkopen.
groetjes

Sangoku

Legacy Member
Ever wanted to play online like you would on lan?
Finally a serverhost has stepped up to deliver servers that quite frankly can be called SUPERservers. Boosted like many proteams private servers, these servers have a framerate of 200 instead of the usual 50. Finally your spray will be without crazy recoil, your shots will register and you will be able to practice properly!

Hosted at Zaventem you will get low ping servers for a very good price. These servers are the same that Defusekids uses and you can test out the registery on this very heavily loaded CSDM server:

213.193.231.148:27015 #DefuseKids CSDM Public by http://GameServers.LinuxSystems.be.

You will see that these superboosted servers can deal with any stress!
Order now and get all sorts of discounts!

Check it out http://gameservers.linuxsystems.be/dk-kit.txt <- here !!!

SeppaR

Legacy Member
Sangoku zei:
Ever wanted to play online like you would on lan?
Finally a serverhost has stepped up to deliver servers that quite frankly can be called SUPERservers. Boosted like many proteams private servers, these servers have a framerate of 200 instead of the usual 50. Finally your spray will be without crazy recoil, your shots will register and you will be able to practice properly!

Hosted at Zaventem you will get low ping servers for a very good price. These servers are the same that Defusekids uses and you can test out the registery on this very heavily loaded CSDM server:

213.193.231.148:27015 #DefuseKids CSDM Public by http://GameServers.LinuxSystems.be.

You will see that these superboosted servers can deal with any stress!
Order now and get all sorts of discounts!

Check it out http://gameservers.linuxsystems.be/dk-kit.txt <- here !!!
rofl, Average ping 20/30, da haal ik ook in NL :niceone:

Sangoku

Legacy Member
The_dark_Seppe zei:
rofl, Average ping 20/30, da haal ik ook in NL :niceone:


ik heb 8 ping maar das dan ook omdat ik geen shitnoob ben zoals gij die denkt da ping alles is... kijk beke verder dan uw neus lang is en ping zelf de server en test ze uit, 200fps is zowiezo 4 keer beter dan eender welke server in NEDERLAND en BELGIE

SeppaR

Legacy Member
Sangoku zei:
ik heb 8 ping maar das dan ook omdat ik geen shitnoob ben zoals gij die denkt da ping alles is... kijk beke verder dan uw neus lang is en ping zelf de server en test ze uit, 200fps is zowiezo 4 keer beter dan eender welke server in NEDERLAND en BELGIE
eeh.. Die FPS is gewoon met FPSbooster, dat kan iedereen ;)
Reg heb ik al van iemand gehoord dat die zuigde, verder moet ik daar dus ook nix van weten.

nameless

Legacy Member
ik snap nie waarom da elke clan pub nodig heeft
da heeft geen nut ...

MeetriX

Legacy Member
is geen fpsbooster vriend.
en vooraleer ge uw groot bakkes opzet, begin met een btw nr aan te vragen meneer the_black_seppe

zwep

Legacy Member
The_dark_Seppe zei:
eeh.. Die FPS is gewoon met FPSbooster, dat kan iedereen ;)
Reg heb ik al van iemand gehoord dat die zuigde, verder moet ik daar dus ook nix van weten.

Horen van :scream: wat een mening zeg :niceone:
Ping is verre van alles ge zou beter es luistere naar sango ge kunt daar misschn nog iets van opsteken.
Denk dat dat wel het beste aanbod is wat ik ken in BE.
Er werd vroeger altijd gezegd hoe komt het toch dat die scandinaviërs in hun movie's altijd zo ne zalige recoil hebben?
Awel daar zorgt zo een server met 200fps voor.

*nameless heeft een .

nameless

Legacy Member
voor zo ver da kik weet is matrix veruit de beste
maar war servers :niceone:


pub servers compleet nutteloos :s

zwep

Legacy Member
MeetriX zei:
is geen fpsbooster vriend.
en vooraleer ge uw groot bakkes opzet, begin met een btw nr aan te vragen meneer the_black_seppe

Om het pakket wat aantrekkelijker te maken zou ik voorstellen er een 6slots ventrilo bij te leveren maja this maar een tip.
Weet ook niet juist wat zo ne server kost maar denk dat het al een redelijke sterke prijs is toch om het aantrekkelijker te maken voor clans zal je hier eens over na moete denken.

SeppaR

Legacy Member
MeetriX zei:
is geen fpsbooster vriend.
en vooraleer ge uw groot bakkes opzet, begin met een btw nr aan te vragen meneer the_black_seppe
Wat heeft dat met de zaak te maken, en ik kan u verzekeren dat City17.nl legaal in orde is, en dat ik dan ook nix met City17 te maken heb?

zwep

Legacy Member
The_dark_Seppe zei:
Wat heeft dat met de zaak te maken, en ik kan u verzekeren dat City17.nl legaal in orde is, en dat ik dan ook nix met City17 te maken heb?

city17.nl :scream: :rofl:
Ga maar eens op #cs.gather.nl vragen of dat goede servers zijn :p

MeetriX

Legacy Member
zwep zei:
Om het pakket wat aantrekkelijker te maken zou ik voorstellen er een 6slots ventrilo bij te leveren maja this maar een tip.
Weet ook niet juist wat zo ne server kost maar denk dat het al een redelijke sterke prijs is toch om het aantrekkelijker te maken voor clans zal je hier eens over na moete denken.
hehe dat was ik eerst van plan, maar sommige clans hebben al webhosting en/of ventrilo :)
en wa is da nu 2,5 Euro per maand voor een ventrilotje bij ons :)
en als ze 3 maanden pakken kunnen ze met de korting webhosting & ventrilo en nog wa Eurokes free hebben :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan