Toen ik voor de keuze welk console te nemen stond was het vrij easy. Welke spellen wil ik spelen en wat heb ik daar voor nodig.
Xbox heeft voor mij wat Playstation niet heeft: Mass Effect, Dead Rising, Alan Wake
Daar kan geen PS3 exclusive tegen op. Enkel MGS4 vind ik wat jammer. Die had ik wel nog willen spelen.
En Uncharted lijkt ook nog gaaf. Voor de rest boeien er mij geen PS3 exclusives.
Bovendien is Xbox toch wel een beetje de spirituele opvolger van SEGA
