Dobbelsteen
Legacy Member
Nicske91 zei:Wat zijn je specificaties van je PC? Kan je BF3 bijvoorbeeld draaien?
Q6600@3 GHz, HD4890 (overclocked versie), 4 GB ram, gewone WD hdd's (op 7200 rpm, geen raid) en deftige koeling natuurlijk. Dat draait ALLES dat iets of wat deftig geprogrammeerd is op medium/high. En BF3 heb ik niet en ben ik niet van plan om ooit te spelen.
Nog een vraag die niet beantwoord is:
-Nieuwe versies van consoles zullen nog wel een paar jaar uitblijven. Echt schot zal er pas in komen als microsoft of sony een aankondiging doet. Ondertussen houden ze natuurlijk op die manier de evolutie naar grafisch zwaardere games tegen, terwijl de gameplay en de rest er niet op verbetert (want het zijn consoles, het moet simpel zijn+ passen op de controllers)

