Archief - PS3 of XBOX 360

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dobbelsteen

Legacy Member
Nicske91 zei:
Wat zijn je specificaties van je PC? Kan je BF3 bijvoorbeeld draaien?

Q6600@3 GHz, HD4890 (overclocked versie), 4 GB ram, gewone WD hdd's (op 7200 rpm, geen raid) en deftige koeling natuurlijk. Dat draait ALLES dat iets of wat deftig geprogrammeerd is op medium/high. En BF3 heb ik niet en ben ik niet van plan om ooit te spelen.

Nog een vraag die niet beantwoord is:
-Nieuwe versies van consoles zullen nog wel een paar jaar uitblijven. Echt schot zal er pas in komen als microsoft of sony een aankondiging doet. Ondertussen houden ze natuurlijk op die manier de evolutie naar grafisch zwaardere games tegen, terwijl de gameplay en de rest er niet op verbetert (want het zijn consoles, het moet simpel zijn+ passen op de controllers)

Ampie

Legacy Member
Met de bluray zou ik toch geen rekening houden ze. Kost tegenwoordig 2x niets meer.. Een console koop je om te gamen he.. En het abo voor xbox vind je voor 30 a 36€

aneki

Legacy Member
Ik heb beiden en ben toch meer tevreden van de ps3 over het algemeen.

(OHNOHEDIDN'T.jpg)

Goldrusher

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Q6600@3 GHz, HD4890 (overclocked versie), 4 GB ram, gewone WD hdd's (op 7200 rpm, geen raid) en deftige koeling natuurlijk. Dat draait ALLES dat iets of wat deftig geprogrammeerd is op medium/high. En BF3 heb ik niet en ben ik niet van plan om ooit te spelen.
Hoe draaien deze ?

Uncharted
Ratchet & Clank
Demon's Souls
MotorStorm
Red Dead Redemption
Gran Turismo 5
God of War
Metal Gear Solid
inFamous
Resistance
Super Stardust
Enslaved
Heavy Rain
WipEout
LittleBigPlanet
Dante's Inferno
Killzone
inFamous
Critter Crunch
Star Ocean
MLB
WarHawk
Siren
Gravity Crash
Final Fantasy XIII
Midnight Club
The Last Guy
Afrika
Everybody's Golf
No More Heroes
MAG
Valkyria Chronicles
3D Dot Game Heroes
Folklore
ModNation Racers
PixelJunk Shooter
Under Siege
Yakuza
Aquanaut's Holiday
White Knight Chronicles
Disgaea
Heavenly Sword
Atelier Rorona
Sly Cooper
Last Rebellion
Ridge Racer 7
SOCOM
etc.

trollface.png

Orc

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Ik speel op een pc die nu pakweg 300 euro waard is recente spelletjes op medium/high. Als je een nieuwe pc samenstelt ben je voor een 700-800tal euro wel gesteld, of occasie voor 400 euro met iets oudere onderdelen. Me dunkt dat consoles een pak duurder zijn dan dat (ja, je tvscherm van 500 euro reken ik erbij, want met een oude tv kan je evengoed een ps2 kopen). En de spelletjes die gemiddeld 15-20 euro duurder zijn zullen we maar niet in rekening brengen eh.

bijna iedereen die hier zit heeft zijn tv niet eens zelf betaald dus gij rekent consoles echt duurder? terug basisschool in zou'k efkes zeggen.

en een tv voor €500 is nu ook niet direct de moeite. mijne is van eind 2010 is kostte een 3voud.

Nicske91

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Q6600@3 GHz, HD4890 (overclocked versie), 4 GB ram, gewone WD hdd's (op 7200 rpm, geen raid) en deftige koeling natuurlijk. Dat draait ALLES dat iets of wat deftig geprogrammeerd is op medium/high. En BF3 heb ik niet en ben ik niet van plan om ooit te spelen.

Nog een vraag die niet beantwoord is:
-Nieuwe versies van consoles zullen nog wel een paar jaar uitblijven. Echt schot zal er pas in komen als microsoft of sony een aankondiging doet. Ondertussen houden ze natuurlijk op die manier de evolutie naar grafisch zwaardere games tegen, terwijl de gameplay en de rest er niet op verbetert (want het zijn consoles, het moet simpel zijn+ passen op de controllers)

Dat is juist het probleem voor PC soms. Voor nieuwere games zoals BF3 moet je bijna een nieuwe hebben voor je het deftg kunt draaien en dit gaat niet zonder een desktop met wat behoorlijke specs. Een console daarentegen gaat meestal wel nieuwere games kunnen draaien die niet zullen haperen. Ok als je een deftige PC hebt zullen de graphics wat beter zijn, maar het is ook niet nodig om elk detail van je map,... te zien. Dat zouden mensen zijn die met niets tevreden zouden zijn.

V1nce

Legacy Member
Nicske91 zei:
Dat is juist het probleem voor PC soms. Voor nieuwere games zoals BF3 moet je bijna een nieuwe hebben voor je het deftg kunt draaien en dit gaat niet zonder een desktop met wat behoorlijke specs. Een console daarentegen gaat meestal wel nieuwere games kunnen draaien die niet zullen haperen. Ok als je een deftige PC hebt zullen de graphics wat beter zijn, maar het is ook niet nodig om elk detail van je map,... te zien. Dat zouden mensen zijn die met niets tevreden zouden zijn.

Met dezelfde graphics en de resolutie en de fps die consoles maar kunnen halen met games kunt ge met gemak jaaaaren toekomen met ne pc van 4/500 euro.
Nieuwe games zijn geen enkel probleem voor bvb ne pc van 3 jaar oud rond die prijs als je genoegen neemt met dezelfde output als een console kan weergeven.

FEW

Legacy Member
edgardd2010 zei:
Heb je je bericht ook bij gezocht geplaatst want er komt niet echt veel respons of heb je gewoon gezocht?
Zelf gezocht, hoewel ik daar niet veel moeite voor moest doen... Er staan constant PS3's te koop hier :)

Als je een bod doet, zet er dan altijd bij "indien het toestel en accessoires in nieuwstaat zijn". Dan kan je normaal gezien niet bedrogen uitkomen vermits ze mogelijke defecten of wat dan ook moeten melden... :)

edgardd2010

Legacy Member
FEW zei:
Zelf gezocht, hoewel ik daar niet veel moeite voor moest doen... Er staan constant PS3's te koop hier :)

Als je een bod doet, zet er dan altijd bij "indien het toestel en accessoires in nieuwstaat zijn". Dan kan je normaal gezien niet bedrogen uitkomen vermits ze mogelijke defecten of wat dan ook moeten melden... :)

zal eens kijken dan voor xbox 360 en PS3 en uitmaken wat het zal worden ;)

edgardd2010

Legacy Member
het is Xbox geworden wel de elite versie maar samen met 12 games, geen te verre verplaatsing en een degelijke prijs was ik overhaald bedankt voor jullie comments ;)

TheProject

Legacy Member
Ik vind xbox beter, met die achievements is het ook erg leuk!
PS: omdat je moet betalen voor online komen die irritante kinderen (véél) minder voor.

V1nce

Legacy Member
goed zot om occasie nen elite te kopen, berijdt u al maar voor op rrod

edgardd2010

Legacy Member
Is het echt zo erg met die elite ? ik heb hem nu nog niet gekocht maar de onderhandelingen zijn ver rond ?

V1nce

Legacy Member
Genoeg over gelezen en gehoord

Imo als ge occasie nen xbox koopt koop dan ne slim of koop gene.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan