Stainerr
Legacy Member
Yo, ik had graag eens geweten wat een goed programmatje is voor het opnemen van je beeld, in-game. En of er iets gemakkelijk is om dan soundtracks op te adden, knippen enz.. Alvast bedankt!
(sorry als deze thread verkeerd staat, verplaats maar, wist niet zeker waar te zetten)
Mvg Stijn
(sorry als deze thread verkeerd staat, verplaats maar, wist niet zeker waar te zetten)
Mvg Stijn

kan ook gewoon aan mn opstelling liggen