Archief - Program, gamerecording

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stainerr

Legacy Member
Yo, ik had graag eens geweten wat een goed programmatje is voor het opnemen van je beeld, in-game. En of er iets gemakkelijk is om dan soundtracks op te adden, knippen enz.. Alvast bedankt!

(sorry als deze thread verkeerd staat, verplaats maar, wist niet zeker waar te zetten)

Mvg Stijn

Therapy

Legacy Member
Fraps en Gamecam zijn degenen die ik ken. Voor basic editing Windows Movie Maker?

u4ea

Legacy Member
Ge kunt ook dxtory nemen, maar de gratis versie zet der een watermerk over.

Fraps is idd maar 30 seconden voor de free version.
En de reden da da zoveel plaats inneemt is omda u pc geen tijd heeft om de video de comprimeren enzo tijdens het opnemen, anders gaat u fps serieus zakken en is uw spel onspeelbaar.

Dus moet ge later u raw footage omzetten.

Bloob

Legacy Member
Ik raad ook dxtory aan, dan raw recorden, paar harde schijven tegelijk en je hebt geen (of toch amper) fps drops

Tamriel

Legacy Member
Fraps of xFire die recorden normaal ook in-game geluid en als ge uw eigen stem ook wilt opnemen raad ik audacity aan

BestGamer

Legacy Member
Ik gebruik sony vegas voor te editen en audacity ken ik van op het school muzikale opvoeding.

HighWire

Legacy Member
Tamriel zei:
Fraps of xFire die recorden normaal ook in-game geluid en als ge uw eigen stem ook wilt opnemen raad ik audacity aan

Ge kunt zonder problemen met fraps zowel game sound als voice opnemen (ergens onder de opties kan je aanvinken van een 2de audio source mee op te nemen, je mic dus...)

Tamriel

Legacy Member
HighWire zei:
Ge kunt zonder problemen met fraps zowel game sound als voice opnemen (ergens onder de opties kan je aanvinken van een 2de audio source mee op te nemen, je mic dus...)
Werkt bij mij toch nooit :s kan ook gewoon aan mn opstelling liggen

HighWire

Legacy Member
Werkt prima bij mij nochtans... Zien dat je je juiste audio source selecteert he :)

Tamriel

Legacy Member
HighWire zei:
Werkt prima bij mij nochtans... Zien dat je je juiste audio source selecteert he :)
Als ik het geluid van mn headset pakt dan pakt hij niks op, noch stem noch gamesound en anders met mn windows output record hij mn stem niet en kan ik niet spelen met de klank op mn headset :p
maarja maakt me niet zoveel uit ik record toch niet zoveel en dan toch nooit met mn stem

kimmyboy

Legacy Member
Camtasia misschien, al weet ik niet of dat programma geschikt is om gameplay te filmen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan