demon326
Legacy Member
mijn vriend heeft een probleem met ET hier is het probleem:
zeg ik heb dees avond e groot probleemke aan de hand gehad met men ET. als ik opstart komt ik niet eens in het hoofdmenu meer terecht, die geeft onmiddelijk een foutmelding (fouterapport). ik heb al alles gedaan, ik heb gescanned met adaware en norton in al men ET mappen, en niks gevonden, ik heb het spel nu al 3 keer deraf gesmeten en opnieuw geinstalleerd en nog steeds blijft diezelfde fout opduiken.Bij het foutenrapport heb ik gekeken wat de beschrijving van de fout was.
Appname:et.exe Modver:0.0.0.0 Appver:0.0.0.0
Offset:b34439d2 Modname:unknown
Dit is de beschrijving van de fout. Hoeveel ik het ook herinstalleer hij zegt telkens hetzelfde over dat bestand, terwijl logisch gezien al wat van ET derop zat inclusief het corrupte bestand deraf moet gesmeten zijn als het uninstalled en der nie meer is als ge het herinstalleerd. Maar dat doet het dus niet bij mij, het blijft erop, ik moe weer pech hebben. Kan iemand me mss verderhelpen met dit?.
zeg ik heb dees avond e groot probleemke aan de hand gehad met men ET. als ik opstart komt ik niet eens in het hoofdmenu meer terecht, die geeft onmiddelijk een foutmelding (fouterapport). ik heb al alles gedaan, ik heb gescanned met adaware en norton in al men ET mappen, en niks gevonden, ik heb het spel nu al 3 keer deraf gesmeten en opnieuw geinstalleerd en nog steeds blijft diezelfde fout opduiken.Bij het foutenrapport heb ik gekeken wat de beschrijving van de fout was.
Appname:et.exe Modver:0.0.0.0 Appver:0.0.0.0
Offset:b34439d2 Modname:unknown
Dit is de beschrijving van de fout. Hoeveel ik het ook herinstalleer hij zegt telkens hetzelfde over dat bestand, terwijl logisch gezien al wat van ET derop zat inclusief het corrupte bestand deraf moet gesmeten zijn als het uninstalled en der nie meer is als ge het herinstalleerd. Maar dat doet het dus niet bij mij, het blijft erop, ik moe weer pech hebben. Kan iemand me mss verderhelpen met dit?.


