Archief - probleempje met ET

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
mijn vriend heeft een probleem met ET hier is het probleem:
zeg ik heb dees avond e groot probleemke aan de hand gehad met men ET. als ik opstart komt ik niet eens in het hoofdmenu meer terecht, die geeft onmiddelijk een foutmelding (fouterapport). ik heb al alles gedaan, ik heb gescanned met adaware en norton in al men ET mappen, en niks gevonden, ik heb het spel nu al 3 keer deraf gesmeten en opnieuw geinstalleerd en nog steeds blijft diezelfde fout opduiken.Bij het foutenrapport heb ik gekeken wat de beschrijving van de fout was.
Appname:et.exe Modver:0.0.0.0 Appver:0.0.0.0
Offset:b34439d2 Modname:unknown

Dit is de beschrijving van de fout. Hoeveel ik het ook herinstalleer hij zegt telkens hetzelfde over dat bestand, terwijl logisch gezien al wat van ET derop zat inclusief het corrupte bestand deraf moet gesmeten zijn als het uninstalled en der nie meer is als ge het herinstalleerd. Maar dat doet het dus niet bij mij, het blijft erop, ik moe weer pech hebben. Kan iemand me mss verderhelpen met dit?.

eagleke

Legacy Member
kwee nie oft kan helpe, ma hebt ge ook uw volledige ET map weggegooid? Als ge namelijk ET uninstalled blifjt uw ET map nog staan met een paar files in. Mss dat daar der eentje van "kapot" of weet ik veel is. Dus gewoon uninstallen en dan die hele map wegdoen, en dan es trug installeren.


Grtz

m4rt1n0

Legacy Member
set_walkspeed 999

:ironic:

cg_render 0

das voor de wallhack

demon326

Legacy Member
ik heb hem alle nieuwe drivers laaten installe inclu chipset en DX9c

death91

Legacy Member
hoi ik ben die vriend
Wel ik heb al alles der vanaf gesmeten en opnieuw geinstalled, maar nu ist probleem dat het spel wel werkt op men broerke zen account maar nie op mijn, wat dus heel raar is. :confused:

-eQui-Iven

Legacy Member
heb je ook wel alle zelfde rechten als de account van je broer?

demon326

Legacy Member
hij heeft admin rechte op zijn acount maar ik verdenk nog altijd spyware al zegt hij dat er geene meer is
-eQui-Iven zei:
heb je ook wel alle zelfde rechten als de account van je broer?

DyingFry

Legacy Member
Als ge WindowsXP hebt, probeert ne keer ne rollback te doen
naar bv nen dag dat ge zeker zijt dat'm nog werkte.

Soms kunde da voor hebbe da as ge iet installeerd of verwijderd dat er
progskes beginnen te haperen.En vooral me spyware removers.
Die klojo's veranderen dan ook letterlijk alles :(

Of as ge ET installeerd,veranderd den hoofddirectory waarin 'm 't spel gaat
installeren bv Wolfenstein - Enemy territory ----->Wolfenstein - ET.

m4rt1n0

Legacy Member
seeeeg, ge moogt die ironic smily alleen gebruiken als het ironisch is :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan