Gcool
Legacy Member
[T-RAW]Freak zei:Ah, zit gij mss in hetzelfde rusthuis dan?![]()
Idd. Alle dagen mekaar ownen in mohaa daar enzo. Ge kent da, eh. Ouw ballen ondereen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[T-RAW]Freak zei:Ah, zit gij mss in hetzelfde rusthuis dan?![]()

[T-RAW]Freak zei:Idd, hij heeft me verteld over de noobs ginder ...
Maar jullie gaan ook MoHpa spelen naar het schijnt?

Tr!ckY* zei:noobs ? noooooobs?
die ''noobs'' ownen allemaal jouw aarsje, dus zwijgen jij !![]()
EazY zei:hoi zinloze bullshit, again -_-
iets zoals stoppen met spammen of ik close het hier?Gcool zei:Mja. Ik verveel mij. Moet iets doen, eh.
Destroyer zei:iets zoals stoppen met spammen of ik close het hier?
ad:ur doing it right now :ironic:Gcool zei:Ok, ik zal het nooit meer doenad:

[T-RAW]Freak zei:idd ...
kick him!
of gaat dat niet?
Laat hem dan maar, zo'n lieve jonge mag geen ban krijgen!

mja, als crew moet ik da doen, kga nu nogaltijd veel offtopic, zoals er nu in 80% vd actuele topics nix meer ontopic staTr!ckY* zei:wat een status crew member niet allemaal kan doen zeg \o/


van u heb ik geen stressIndieanus zei:laat je gaan des, laat je gaan! Van mij hoeft ge geen stress te hebben zenne, laat u gewoon gaan ;-)

van mij welDestroyer zei:van u heb ik geen stress![]()
![]()
