EnZyMeX
Legacy Member
Ik heb een probleempje
Normaal gezien heb ik een fps van rond de 100 - 150
maar op bridge dropt ie als ik buiten ben naar 30 soms 20 wat niet speelbaar is
amd 1800 xp : 1.5GHz , 512 MB , ati radeon 9600Xt
Ik gebruik de catalyst drivers , oudere drivers helpen ook geen bal
Details in game afzetten heeft geen effect ook niet als ik picmip hoger dan 3 zet.
Ze hebben gezegd dat ik de bios moest updaten => geen effect
Anyway heeft hier iemand een oplossing voor
Normaal gezien heb ik een fps van rond de 100 - 150
maar op bridge dropt ie als ik buiten ben naar 30 soms 20 wat niet speelbaar is
amd 1800 xp : 1.5GHz , 512 MB , ati radeon 9600Xt
Ik gebruik de catalyst drivers , oudere drivers helpen ook geen bal
Details in game afzetten heeft geen effect ook niet als ik picmip hoger dan 3 zet.
Ze hebben gezegd dat ik de bios moest updaten => geen effect
Anyway heeft hier iemand een oplossing voor


), dus ja als ge soms fpsdrops ondervindt in mohaa is dat normaal.




