Archief - potm & cotm augustus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Metochke

Legacy Member
kvin het best nog wel grappgi die 20 mins massdef... en ik meen mij te herinneren uit onz epm lars... da gij tegen mij zei:

(12:52) (|-LarZ-|) flame stond op def in begin met loque
(12:52) (|-LarZ-|) daarna is loque mee gaan attacken
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) juh
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) en toen is loque naar voor gegaan
(12:52) (|-LarZ-|) en daarna metal def en flame att
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) was metal aant deffe
(12:52) (|-LarZ-|) neje lol
(12:52) (|-LarZ-|) metal heeft enkel wa ass werk vericht
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) ha
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) en dat is dan wel in orde
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) en wij mogen dat dan nie?


dus maw... gelle moogt da en wij nie.

next:

(13:01) (|-LarZ-|) vs AE hadden we nog steeds 2 att en AE verdient neit beter
(13:01) (DIE|Metoch`PFYD) mss denken wij da van DH ook wel
(13:01) (DIE|Metoch`PFYD) ;|
(13:01) (DIE|Metoch`PFYD) da gelle nie beter verdient
(13:01) (|-LarZ-|) ik massdef ni vs "vrienden"
(13:01) (|-LarZ-|) enkel vs M5 als we voor #1 spot gaan
(13:01) (|-LarZ-|) maar da hebk ze al genoeg gezegd
(13:02) (DIE|Metoch`PFYD) ha
(13:02) (DIE|Metoch`PFYD) dus
(13:02) (DIE|Metoch`PFYD) als wij volgende game gaan massdeffe
(13:02) (DIE|Metoch`PFYD) mogen wij da als we het op voorhand zeggen?

tzijn maar een paar flarden uit ne pm... ma kga nie alles posten want da zou lame zijn :)

)°DoE°(-J4cK4sS

Legacy Member
opmerkelijk wel. Vroeger kreeg ge op dit soort topics op zen minst 50 min of meer serieuze votes, nu wordt hier alleen maar op geflamed en op gezeverd en zo om de 20 posts zit er nog es ne vote ook

iJsMaNNeTjuH`

Legacy Member
DH heeft nooit 3de's gestaan tot onlangs nu es, wel eens 5de of 4de da weet'k nog. Was ook toen met flame (gou), metal, nfaa, huntertje, loque, etc
maar :offtopic: mag nie :tongue:
ga het in een channel gaan uitvechten of in PM maar niet in een thread op't forum zucht..

BlaDe

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
2 jaar geleden hebben ze toch een keer 3des of 2des gestaan, allessinds top 5 :ironic:


om dan voor de verandering even snel weer te verdwijnen :woohoo:

Moguai

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
2 jaar geleden hebben ze toch een keer 3des of 2des gestaan, allessinds top 5 :ironic:

ge zult zelf ook wel goed genoeg weten met welke clanhoeren van toenmalige topclans da was zeker..

FlameDB

Legacy Member
Moguai zei:
ge zult zelf ook wel goed genoeg weten met welke clanhoeren van toenmalige topclans da was zeker..

geen gedacht van, dacht dat da toen met maddog joint larz loque en nog een paar was, ken ze nie, das zeer lang geleden da ze nog top 5 hadde gestaan, ik kende DH nog nie dusja.

[SoliduS.S]

Legacy Member
potm: lars, vuile speedhack i tells j00
cotm: dy doet het goe in itdm ;)

nofunatall

Legacy Member
soit
zoals ik al tege metoch heb gezegd
volgende DH vs PFYD zulde wel zien
voor de rest allemaal bakkes nu en trug ontopic

Moguai

Legacy Member
nofunatall zei:
soit
zoals ik al tege metoch heb gezegd
volgende DH vs PFYD zulde wel zien
voor de rest allemaal bakkes nu en trug ontopic

als die er ooit komt
als't van mij afhangt nie
allesinds geen offi

$eNs3i

Legacy Member
nofunatall zei:
ik denk dage u bakkes moet houde nerd
ik denk da moguai gelijk eeft
zoals ik al zei in 1 of ander report, DH is altijd al lame geweest en da is nog altijd ni veranderd! :o

nofunatall

Legacy Member
1:
[03:23] <TrunX`> btw zeg is van mij da ik mog een seut vind, en da hij zich rukt op html-codes
2:
we weten dage ne gefrustreerde nerd zijt bolle blablabla

Moguai

Legacy Member
trunx kan der nie tegen da'k em geband heb op pandora ^^
en btw, ik kan weinig tot geen html
gg ;)

het valt toch op dat sommigen hun altijd moeten verlagen tot "namecalling" om hun te "verdedigen", man man.. :)

Metochke

Legacy Member
nofunatall zei:
1:
[03:23] <TrunX`> btw zeg is van mij da ik mog een seut vind, en da hij zich rukt op html-codes
2:
we weten dage ne gefrustreerde nerd zijt bolle blablabla

den enige gefrustreerde zijde gij.

trunx is gewoon zielig

Krig

Legacy Member
potm: mog om trunks te banne
cotm: hbv, omdat den kutdewey terin zit :angry:
flamers of the month (blijkt uit dezen thread): dh
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan