kvin het best nog wel grappgi die 20 mins massdef... en ik meen mij te herinneren uit onz epm lars... da gij tegen mij zei:
(12:52) (|-LarZ-|) flame stond op def in begin met loque
(12:52) (|-LarZ-|) daarna is loque mee gaan attacken
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) juh
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) en toen is loque naar voor gegaan
(12:52) (|-LarZ-|) en daarna metal def en flame att
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) was metal aant deffe
(12:52) (|-LarZ-|) neje lol
(12:52) (|-LarZ-|) metal heeft enkel wa ass werk vericht
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) ha
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) en dat is dan wel in orde
(12:52) (DIE|Metoch`PFYD) en wij mogen dat dan nie?
dus maw... gelle moogt da en wij nie.
next:
(13:01) (|-LarZ-|) vs AE hadden we nog steeds 2 att en AE verdient neit beter
(13:01) (DIE|Metoch`PFYD) mss denken wij da van DH ook wel
(13:01) (DIE|Metoch`PFYD) ;|
(13:01) (DIE|Metoch`PFYD) da gelle nie beter verdient
(13:01) (|-LarZ-|) ik massdef ni vs "vrienden"
(13:01) (|-LarZ-|) enkel vs M5 als we voor #1 spot gaan
(13:01) (|-LarZ-|) maar da hebk ze al genoeg gezegd
(13:02) (DIE|Metoch`PFYD) ha
(13:02) (DIE|Metoch`PFYD) dus
(13:02) (DIE|Metoch`PFYD) als wij volgende game gaan massdeffe
(13:02) (DIE|Metoch`PFYD) mogen wij da als we het op voorhand zeggen?
tzijn maar een paar flarden uit ne pm... ma kga nie alles posten want da zou lame zijn
