Archief - potm & cotm augustus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iJsMaNNeTjuH`

Legacy Member
potm : inactive ijsjuh (da doe ik zo goed hé inactive zijn, chapeau, aplaus en 3 kussen voor mij! :f)
cotm: Radical Gaming, mijn cod clan :D

:help:

DT - m5

Sharur

Legacy Member
potm: enen van PFYD voor NFAA op zn bakkes te late gaan
cotm: PFYD voor NFAA op zn bakkes te late gaan
notm: NFAA voor op zn bakkes te gaan

nofunatall

Legacy Member
Sharur zei:
potm: enen van PFYD voor NFAA op zn bakkes te late gaan
cotm: PFYD voor NFAA op zn bakkes te late gaan
notm: NFAA voor op zn bakkes te gaan

ja, we weten dat je jaloers bent op mij omdat ik nu eenmaal waanzinnig knap ben en jij een lelijk kindje bent, maareuh, je stinkt :)

Tyfius

Legacy Member
nofunatall zei:
we zulle wel zien wie der volgende keer op z'n bakkes gaat

da hebt gij tegen ons ook ooit is gezegd :)

zelf met 4 ging ge ons inmaken. we hebben maar braaf gewacht op ulle 5de, want ge had em nodig. stel u voor da we met nog meer hadden gewonnen ... :)

Moguai

Legacy Member
F1r3 zei:
is er een demo van die war? dh zegt da gelle 20 mins massdeffed, en jullie zeggen dat het maar één min is en ik wil wel eens weten wie er gelijk heeft :ironic:

edit: dcc fzo dno, welke partij denkt dat hij gelijk heeft zal er wel geen probleem mee hebben zeker:f


mijn demos staan op cb, bij de report

het schijnt vooral over gauntlet te gaan
"oh nee ze respawnen constant in base omdat metalleken op midfield staat te assrunnen , MASSDEF !!!11"

tis nog altijd gauntlet he mensen, het lijkt daar altijd alsof het andere team staat te massdeffen

gg

Sharur

Legacy Member
nofunatall zei:
ja, we weten dat je jaloers bent op mij omdat ik nu eenmaal waanzinnig knap ben en jij een lelijk kindje bent, maareuh, je stinkt :)
ghgh

who are u kidding :')

botchla

Legacy Member
YEAH, don't argue with me or I'll mess with you over the internet!

goe bezig!

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
kan iemand IP fzo van ne server geve waar ge die bestande kunt dld da nodig zijn om demo af te spele ?

geen zin om die allemaal appart te dld :p

F1r3

Legacy Member
dl die van moguai dan maar btw,flame deft zelf dus van eventuele massdef aan pfydzijde zal je aan roodbase niet veel merken (je hebt het toch over hun demo he:p)

PyromaN

Legacy Member
hou anders voor de verandering eens op met die stoerdoenerij?

FlameDB

Legacy Member
$eNs3i zei:
theeft DH dan ook zo'n 4-5 jaar gekost om voo de eerste keer zo hoog te staan...:ironic:

2 jaar geleden hebben ze toch een keer 3des of 2des gestaan, allessinds top 5 :ironic:

Rogue

Legacy Member
Moest je na ne war niet beginnen zagen over 'massdef' (iets waar elke clan zich ooit wel eens 'schuldig' aan gemaakt heeft, met mss een paar enkele uitzonderingen) dan zou je waarschijnlijk niet zo een vijandige replies krijgen. Jullie hadden het toch ook niet graag toen AE klaagde over de tactics die jullie hadden gebruikt?

potm: Petitke
cotm: MP3/S!N/ en CTF omda ze naart schijnt mijn mp3'ertjes entertainen zoda ik er wa minder last van heb, thx dudes <:]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan