Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sharur zei:potm: enen van PFYD voor NFAA op zn bakkes te late gaan
cotm: PFYD voor NFAA op zn bakkes te late gaan
notm: NFAA voor op zn bakkes te gaan

nofunatall zei:we zulle wel zien wie der volgende keer op z'n bakkes gaat


F1r3 zei:is er een demo van die war? dh zegt da gelle 20 mins massdeffed, en jullie zeggen dat het maar één min is en ik wil wel eens weten wie er gelijk heeft :ironic:
edit: dcc fzo dno, welke partij denkt dat hij gelijk heeft zal er wel geen probleem mee hebben zeker:f
ghghnofunatall zei:ja, we weten dat je jaloers bent op mij omdat ik nu eenmaal waanzinnig knap ben en jij een lelijk kindje bent, maareuh, je stinkt![]()
nofunatall zei:bla bla bla
waar staat TA ?
nuffsaid dankjewel

Tyfius zei:wij spelen al tijdje nimeer, dermee da wij nergens staan![]()
theeft DH dan ook zo'n 4-5 jaar gekost om voo de eerste keer zo hoog te staan...:ironic:nofunatall zei:hebt ge ooit erges gestaan dan?
$eNs3i zei:theeft DH dan ook zo'n 4-5 jaar gekost om voo de eerste keer zo hoog te staan...:ironic:
Da_GoDoFuNReaL zei:2 jaar geleden hebben ze toch een keer 3des of 2des gestaan, allessinds top 5 :ironic:
FLeXiE^ zei:#care ....
