Archief - PlayStation Store - 8 februari 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_120208.jpg

gld_psn_store.jpg


FAQ
• update van de Amerikaanse store rond 02.00u onze tijd; Belgische rond 17.00u

• hoe je een buitenlandse account maakt vind je in de PS3 FAQ

• in deze thread enkel games, demo's en de belangrijkste dlc; de volledige update (met ook kleinere DLC, video's, themes, wallpapers, etc.) vind je telkens via de links (klik op het land)

• over de games:

[table=head ]type | trophies ? | speelbaar op PS3 ? | speelbaar op PSP ?
PS3 | ja | ja | nee
Sega DreamCast | ja | ja | nee
Sega CD | ja | ja | nee
Sega MegaDrive | nee | ja | nee
NeoGeo | nee | ja | ja
PS2* | nee | ja | nee
PSone | nee | ja | ja
minis | nee | ja | ja
PSP | nee | nee | ja[/table]

* HD-ports (op de Store staat er altijd "HD" bij) hebben wél trophies.

deze week


België


GAMES

► Malicious (€7.99)
► Shank 2 (€9.99)
► Gotham City Impostors (€14.99)
► The Simpsons Arcade Game (€7.99)
► Catherine (€59.99)
► Top Spin 4 (€29.99)

PSP GAMES

► (minis) T.N.K. III (€2.49)
► (minis) Vanguard II (€2.49)


Japan


DEMOS

► Binary Domain (1.2 GB)​


USA


DEMOS

► Gotham City Impostors (1.64 GB)
► Cubixx HD (164 MB)
► Jimmie Johnson's Anything With An Engine (173 MB)

GAMES

► Shank 2 ($9.99)
► Gotham City Impostors ($14.99)
► The Simpsons Arcade Game ($9.99)
► Jak and Daxter: The Precursor Legacy ($14.99)
► Jak II ($14.99)
► Jak 3 ($14.99)
► Catherine ($39.99)
► Top Spin 4 ($29.99)
► LEGO Pirates Of The Caribbean ($39.99)

► (PS2) The SpongeBob SquarePants Movie ($9.99)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


coming soon

• enkel op PlayStation


binnenkort

○ 15/02 ... Worms Ultimate Mayhem
○ 15/02 ... Mass Effect 3 demo

• 22/02 ... Starhawk MP beta
• 22/02 ... MotorStorm RC

○ ??/02 ... Trine 2
○ ??/02 ... Gotham City Impostors



to be announced

• TBA ..... Journey
• TBA ..... Papo & Yo
• TBA ..... Retro/Grade
• TBA ..... Smash 'n' Survive

○ TBA ..... Worms Ultimate Mayhem
○ TBA ..... Counter-Strike: Global Offensive
○ TBA ..... Hawken
○ TBA ..... I Am Alive
○ TBA ..... Joe Danger: The Movie
○ TBA ..... Orion: Prelude
○ TBA ..... Carmageddon: Reincarnation
○ TBA ..... Quantum Conundrum
○ TBA ..... Rock of Ages
○ TBA ..... Toki Remixed
○ TBA ..... Tony Hawk's Pro Skater HD
○ TBA ..... Wildlife: Forest Survival
○ TBA ..... Wrecked: Revenge Revisited
○ TBA ..... Alien Spidy
○ TBA ..... Awesomenauts
○ TBA ..... Flying Hamster HD
○ TBA ..... Machinarium
○ TBA ..... Oddworld: Abe's Oddysee HD
○ TBA ..... Oddworld: Abe's Exoddus HD
○ TBA ..... Oddworld: Munch's Oddysee
○ TBA ..... Rayman 3: Hoodlum Havoc HD
○ TBA ..... The House of the Dead III
○ TBA ..... The House of the Dead 4


meer zodra bekend!


Zie je een fout, stuur me een PM.

obssession

Legacy Member
Ik probeer altijd alle demos eens uit, ook al spreken deze me niet echt aan. Maar soms wordt ik toch verrast :) Die binary domain haddek zeker wel is willen testen, ziet er wel goed uit.

MuSSo

Legacy Member
Heb de beta al gespeeld voor Imposters niet echt mijn ding.

Cranberry

Legacy Member
Gotham City Imposters dadelijk eens testen, wel alleen de demo nog maar in de store?

Loziete

Legacy Member
Talis zei:
Gotham City Impostors enkel demo wanneer full game?

Vraag ik mij ook af! Vind de demo super!
Laatste spel 17-2 gedaan, was super om in party te spelen.
Alleen jammer dat de full game er nog niet is bij ons :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan